Kadehdin nuoria naisia, joilla pyöreät rinnat
Itselleni kasvoi pienet ja suipot, joita olen hävennyt koko ikäni. Kesäisin näkee muiden tavisten rintojen kuultavan paidan läpi ja huomaa, kuinka heillä on niin täydelliset, pyöreät rinnat ilman rintaliivejä. Minä en saa edes topatuilla liiveillä omistani pyöreitä.
Myönnän, olen katkera, mutta en silti vihaa naisia. Ennemminkin ihailen.
Kommentit (19)
Minun rinnat: \./ \./
Onnekkaiden rinnat: ( . Y . )
AP
Mun mielestä sellaiset suipot rinnat on just kiihottavat...
Joo mulla sama. Tosi tuskallista syö kyllä ison palan naiseutta vaikka kumppanille riitänkin näin.
Ei suipoissa mitään vikaa ole, katsokaa por - notähti kate englannin tissejä😍
Kiinteät pyöreät rinnat ovat kyllä öörimmäisen harvinaisia.
Eilen oli rannalla teini millä oli todella kiinteät isohkot pyöreät rinnat ja todella kaunis hoikka vartalo, mutta naama ei sitten ollut millään tavalla samaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sellaiset suipot rinnat on just kiihottavat...
Oletko mies vai? Sitähän ei tosin voi koskaan tällaisella anonyymillä keskustelupalstalla tietää.
Mutta kyllä nämä ovat kaikkea muuta kuin naiselliset ja ihanteelliset. Monilla lihavilla miehilläkin on kauniimmat miestissit.
AP
Ota silarit, jos noin ahdistaa. Luoja.
Vierailija kirjoitti:
Ota silarit, jos noin ahdistaa. Luoja.
En mä halua mitään tuollaisia vierasesineitä kehooni.
AP
Minulla on pienet, pyöreät rinnat. Harmi vain, että kummatkin on kainaloissa ja väliin jää traktorilla mentävä ajoväylä.
Tissejä on niin paljon erilaisia ettet varmaan edes käsitä. Tietenki netissä näet kuvissa vain pyöreitä palloja. Oikeassa elämässä vaikka ne näyttäisi vaatteet päällä pullottavan lupaavasti, voi todellisuus olla toinen. Liivit pois ja siinä ne roikkuu katse alaspäin.
Suipoissa en näe mitään vikaa. Päinvastoin.
Riittää että on pitkät nännit ja pieni nännipiha.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pienet, pyöreät rinnat. Harmi vain, että kummatkin on kainaloissa ja väliin jää traktorilla mentävä ajoväylä.
Kiitos nauruista (tuo viimeinen lause)! 😄
AP
Alaston suomesta kun alat selaamaan tissikuvia huomaat että on todella harvassa tuollaiset kiinteät pyöreät pystytissit.
Tissimiehenä tykkäön kaikenlaisita tisseistä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, laittaisitko kuvan niistä.
Ehkäpäs ap:lla on tubulaariset rinnat. Ilmeisesti aika yleistä kuitenkin.
Ei kannata olla kade. Selkäkivut vaivaa.
Ja niitä muhkeita rintoja yleensä kantaja ei osaa käyttää - tottunut vain miesten hipelöintiin.
Naisystävälläni on aika pienet suipot ketunnenät mutta hän tykkää kovasti niiden koskettelusta ja minä tykkään kovasti kosketella niitä.
Mulla sama. Vihaan näitä niin paljon. :(
..