Mies haluaa vauvan nimeksi Tuire
Edesmenneen mumminsa mukaan. Kaunis ajatus mutta minä en pidä tuosta nimestä. Sopii vanhemmalle ihmiselle mutta ei mielestäni 2000-luvun puolella syntyneelle vauvalle. Olen yrittänyt selittää tätä miehelle mutta hän vain jankuttaa kuinka nimi olisi niin täydellinen meidän vauvalle.
Kommentit (12)
Eikä mikään oksu! Persoonallinen nimi. Miten olisi kompromissi eli toiseksi nimeksi? Kyllä kutsumanimen tulee olla molempia miellyttävä. :)
Harvinaisen ruma nimi.. Toivottavasti lapsi saa siedettävän lempinimen ja/tai toisen nimen jota voisi käyttää varttuessaan.
Aah, olisin niin lapsena halunnut olla Tuire! Tykkään
Musta tuire on ihana nimi! Tunsin lapsena yhden, koulumme ehdottomasti ihanin tyttö, jolla oli lonkkiin asti ylettyvät hiukset. Tuire oli sellainen kaikkien kaveri ja hyvä koulussa, vanhemmat muistaakseni lääkäreitä. Oli ehdottomasti kaunis niin sisältä kuin ulkoakin, ehkä siksi niin positiivinen mielikuva myös nimestä. tyttö on nyt siis jo 19
Mitä vikaa tuossa nimessä on? Eipä tulisi ihan heti toista saman ikäistä vastaan.
Hyi kamala! Mulle tulee Tuire-nimestä aina mieleen pieru...sellainen kimeä pieru..
Oksu.