Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä pamautti alle 2kk seurustelun jälkeen naisen raskaaksi :(

Vierailija
04.07.2021 |

Kirjoitan nyt tähän kun yritän käsitellä tunteita tästä tilanteesta :c Tiedän järjellä että exä on menneisyyttä, eikä meidän suhde ollut hyväksi mulle.
Seurusteltiin 1 vuosi ja ollaan oltu nyt erossa 1 vuosi. Melkein heti eron jälkeen löysin itselleni uuden poikaystävän jonka kanssa olen ollut nyt 1 vuoden, joka on minulle paaaaaljon parempi ja sopivampi kumppani. Meillä on ihanan rauhallinen ja turvallisen tuntuinen <3 Kuitenkin varmaan kun päädyin parisuhteeseen uudestaan niin nopeasti en kai sitten ehtinyt täysin käsitellä eroa edellisestä.

Minulla on ollut kauhea vauvakuume jo vuosia. (olen 25v niin tiedän että ei ole mikään super kiire tehdä vauvaa, mutta silti vauvakuume on tosi pakahduttava tunne). Silloin kun olin exän kanssa suunniteltiin että nyt 2021 talvella/keväällä oltaisiin tehty vauva (mutta niin ei käynyt koska erottiin). Nykyisen miehen kanssa ollaan suunniteltu vauvaa 1-2 vuoden päähän. Talvella exä yritti pari kertaa saada takaisin ja sanoi että meillä kuuluisi olla jo kihloissa ja tekemässä vauvaa. Mutta torjuin hänet koska olen nykyiseni kanssa ja hän on minulle paljon parempi.

Nyt sitten kuulinkin kaveriltani joka edelleen seurasi exääni instagrammissa (nyt hän blokkasi hänet) että exäni oli postannut kuvan positiivisesta raskaustestistä. Ja facebookin perusteella hän on seurustellut alle 2kk jonkun kanssa. Ilmeisesti hänelle oli jäänyt päähän että tähän aikaan kuuluu tehdä vauva kun suunniteltiin niin ja pamautti sitten randomin raskaaksi :C Tuntuu pahalta, kun tuntuu että nainen on vienyt tulevaisuuteni, jota suunniteltiin exän kanssa paljon.... Toisaalta tiedän että nykyisen kanssa pystyn antamaan lapselle onnellisen perheen ja paljon parempi tuloiset vanhemmat(nykyinen opiskelee amk:ssa ja minäkin pääsin hänen kannustuksensa ansiosta amk:hon opiskelemaan, exä vaan lytisti kaikkea mitä keksin että halusin tehdä ja hänellä oli vaan amis tason koulutus), mitä en olisi exän kanssa pystynyt antamaan, mutta silti tuntuu pahalta että exä tekee nyt vauvan...

Myöskin exä teki paljon anteeksi antamattomia asioita eli: kerran kuristi minua vihaisena, kysyi meidän erottuamme kaveriani treffeille, painosti laittamana kierukan vaikka en halunnut, painosti anaaliseksii, yritti painostaa polyamoriaan, haukkui huoraksi....

Nykyinen ei ikinä tekisi mitään tuollaista ja on todella empaattinen. Ainoa ongelma hänen kanssaan on että tuntuu että pakahdun vauvakuumeeseen, kun ei vielä voida hankkia lasta kun opiskelut ovat liian alussa.

Myöskin tuntuu epäreilulta että exä saa vauvan ennen minua, kun suhteen aikana olin se joka halusi lasta paljon enemmän. Hän esim syyllisti minua siitä että haluan biologisia lapsia, koska ne ovat epäekologisia ja adoptoiminen olisi ekologisempaa.. Mutta hän nyt sitten ennen minua meni hankkimaan epäekologisen lapsen. Myöskin hän kertoi hirveitä vauvan tappo vitsejä ja kun suutuin niistä, hän suuttui minulle koska en hänen mielestään ymmärtänyt mustaa huumoria. Ja lähetti minulle vaan entistä enemmän kamalia vauvan tappo vitsejä koska yritti kouluttaa minua ymmärtämään niitä. Myös hän sanoi että häntä ärsyttää raskaana olevat naiset koska heille on pakko olla kiltti. Ja myös lähetti noita kamalia vauvan tappo vitsejä hänen kaverinsa tyttöystävälle jonka kaveri oli pakottanut tekemään abortin. Jotenkin tosi iljettävää.
Tuntuu epäreilulta että tuollainen ihminen saa vauvan ennen minua xC

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan kakaralta, mikä on toki ihan normaalia nuorena.

”Tuntuu epäreilulta, että tuollainen ihminen saa vauvan ennen minua”

Lol

Vierailija
2/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl sanattomaks vetää. Lue toi juttus vielä uudestaan. Lucky escape, sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on taas pikapuoliin isätön mukula tuloillaan joten kannattaa AP olla vaan tyytyväinen, että sun ei tarvi selitellä muksulle sitä, että iskä tykkäs käydä paneksimassa kylän eukot paksuksi ja häippästä sen jålkeen.

Vierailija
4/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei rauhoitu. Aikuistu nyt vielä sellainen vähintään 5 vuotta ja mieti sitten vasta omaa perhettä. Vauva ei todellakaan ole hyvä juttu sulle vielä.

Vierailija
5/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O

Vierailija
6/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamautti raskaaksi! Niin ärsyttävä ilmaus.

Vierailija
7/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vauva ei ole mikään kiva nukke, se on kasvava ja kehittyvä ihminen. Vakiinnu nyt kaikessa rauhassa ennen kuin alatte mitään lasta suunnitellakaan.

Vierailija
8/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 25 vuotias voi olla noin lapsellinen? Itse ajattelin tuolla tavalla ehkä 15 vuotiaana. Älä pliis hanki niitä lapsia, ainakaan ihan hetkeen, kun itsekin olet teinin tasolla.

Vierailija
9/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut henkistä tukea enkä haukkuja. Loogisesti tajuan että tilanne on parempi näin, mutta en voi tunteilleni mitään ja haluan käsitellä mitä tunnen. Hankin lapsia sitten kun mieheni kanssa päätetään niin. Taidan mieluummin puhua tästä kavereiden kanssa kun täällä

Vierailija
10/10 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten olet sitten mustasukkainen? Sitä tuo nimittäin on. Lakkaa seuraamasta exää ja keskity vain omaan suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan