Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sponttaaniseksi on myytti?

Vierailija
07.07.2014 |

En usko, että kukaan voisin harrastaa selvinpäin seksiä tuntemattoman kanssa tai edes lyhyen tutustumisen jälkeen.

Esimerkiksi jos kohtaa kaupungilla jonkun upean naisen (olen siis mies) ja juttelisin hänelle niitä näitä, ei olisi mahdollisuutta seksiin, koska niin ei vain tapahdu. Täällä keskusteluja lukiessa olen huomannut monella mielikuvituksen lähteneen laukkaamaan, koska on ties mitä tarinaa pettämisestä ja lähes tuntemattomien kanssa seksin harrastamista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii oikean ympäristön, esimerkiksi sinkkuristeilyn tai Ibiza-bileet.

Vierailija
2/5 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lyhyt tutustuminen lasketaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ikääsi, mutta jos alle nelikymppinen olet, niin matkusta vaikka Ibizalle, tai Sunny Beachille, siellä discoissa ja yökerhoissa ei naisilla ole minkäänlaisia estoja, parhaita ovat ruotsalaiset ja britit, näistä ruotsalaiset paremmannäköisiä keskimäärin. Kyllä ei kauaa mene kun seksi pääset harrastamaan.

Jos taas ikää on enemmän niin Lapin hiihtokeskuksissa kevätaikaan (niin toki toimii nuoremmillekin, mutta myös vanhemmille) käy kyllä flaksi nopeaan. Ei siinä ehdi päivää sanoa, kun kiimainen nainen kimpussa on. 

Vierailija
4/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 08:08"]

Jos taas ikää on enemmän niin Lapin hiihtokeskuksissa kevätaikaan (niin toki toimii nuoremmillekin, mutta myös vanhemmille) käy kyllä flaksi nopeaan. Ei siinä ehdi päivää sanoa, kun kiimainen nainen kimpussa on. 

[/quote]

Olen ollut 10 vuotta naimisissa ja viime kevättalvella tapasin lapinlomallani ihanan miehen. On pidetty yhteyttä aina silloin tällöin tekstiviestein ja facessa. Nyt odotamme molemmat kovasti ensi talvea.

En ole pettänyt miestäni ennemmin enkä tuon viimetalven tapahtuman jälkeen, mutta jotenkin kiinhottaa valtavasti, kun tiedän, että tapaan miehen uudelleen. Mielestäni en tee erityisen suurta syntiä, kun aikomuksenani ei ole erota eikä alkaa seurustelmaan vakituisesti. Tämä on vain tällainen kaukoromanssi ja piristys pitkään avioelämään, kun tulen mieheni kanssa toimeen ihan hyvin ja hänellä on suuret kuukausiansiot.

Vierailija
5/5 |
08.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä lasket lyhyeksi tutustumiseksi. Kolme kertaa olen päätynyt seksiin naisten kanssa noin tunnin tutustumisen jälkeen, lyhin tutustuminen taisi olla lähempänä puolta tuntia. Aina molemmat selvin päin, en välitä alkoholista.