Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei enää kiinnosta

Vierailija
07.07.2014 |

Olen heteronainen 32 v. En syty miehistä enää millään lailla. Sinkut yli 30 v. juovat liikaa ja notkuvat baareissa kaikki viikonloput. Ei kiitos. Varatut lähestyy seksisuhteen toivossa. No ei kiitos.. Oonko mie liian vaativa ? Vapaa, kohtuullisesti alkoholia käyttävä aikuinen mies, missä oot ? No et missään !.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tapaan tuollaisia ainakin Hesan baareissa. Asutko jossain maalla, jossa yksi baari...=(

Vierailija
2/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako nelikymppiset? 8*) 

T. M 40

(Lomaa takana nyt 5 viikkoa, oilisikohan jotain 3-4 kertaa tullut hörppästyä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie asun Hesassa, asunut jo 8 vuotta. Murteesta en silti pääse eroon. Mistä tiiät että tapaat mukamas sinkun aikuisen miehen baarissa ? Mie lyön vetoa, että äijä on varattu. Ei tietty muista sitä baarissa. Mie luovutan nyt sen oikijan ehtimisen. Oon mieluummin yksin. Mie en kuitenkaan oo niin hirvee ihminen ettenkö löytäis seuraa. Se seura vaan mättää ja pahemman kerran. Pelkkiä juoppoja ja varattuja tarjolla. Vanhaksi piiaksi alan nyt.

Vierailija
4/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä menetä toivoasi! etköhän löydä juuri oikean kumppanin vielä rinnallesi.

Vierailija
5/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haet miestä baarista kun eihän me miehetkään sieltä haeta muuta kuin panoseuraa. Jos tulee pidempi suhde niin se on pelkkä plussaa.

Vierailija
6/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot puluseni vähän väärästä paikasta niitä miehiä.

Vierailija
7/7 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös hoidattaa tuo skitsofrenia josta näytät kärsivän, se saattaa ajaa miehet pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä