Bloggaajan lapsi hengenvaarassa!
Ootteko nähneet Didemin uusimman "hauskan" videopostauksen? Katsokaa tota turvavyön käyttöä! Onnettomuuden sattuessa mahan yli menevä hartiavyö työntää kylkiluut sisäelimiin. Ei paljon tanssita enää...
http://bydidem.blogspot.fi/2014/07/he-is-so-funny-video.html
Kommentit (8)
Jonkun pitäsi kertoa tolle miten lapsia kuuluu hoitaa ettei käy níinku monille tiedätte varmaan osku vauvan jen
Huoooooh.
Sun lapsi ei varmaan ikinä itse vedä kättä sen hartiavyön alta, toki oot heti sen myös asettamassa paikoilleenkin?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:32"]Huoooooh.
Sun lapsi ei varmaan ikinä itse vedä kättä sen hartiavyön alta, toki oot heti sen myös asettamassa paikoilleenkin?
[/quote]
Varmaan pointti olikin se että nainen vaan kuvaa lasta eikä tee elettäkään korjatakseen vyön asentoa
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:32"]Huoooooh.
[/quote]
Varmaan pointti olikin se että nainen vaan kuvaa lasta eikä tee elettäkään korjatakseen vyön asentoa
[/quote]
Ehkä korjasi sen juuri ennen videota ja heti sen jälkeen? Mistä voi tietää? Ihan turhaa jeesustelua.
No huhhuh. Kyllä tuossa tilanteessa pitäisi vyön asento korjata heti ja lapselle selittää (vaikka se viides kerta putkeen), ettei ole ok repiä kättä sieltä alta pois. Kun sitä alkaa vaan kuvaamaan ja nauramaan niin lapsenkin mielestä se on hauska juttu, eikä varmasti enää tottele.
oliipa taas otsikko