Olen 170 cm ja 74kg
eikä ahdista ulkonäkö, on hyvä olla vaikka BMI kertookin pienestä ylipainosta :)
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:07"]Vielä....
[/quote]
Ja tulee olemaan, mihin se siitä muuttuisi? :D
Minä olen 178/72 ja laihdutus menossa. 14 kg takana, 13 kg edessä (eli lopullinen tavoite 59 kg). Sinulla on varmaan lihasta kun viihdyt tuon kokoisena?
Itse olin ennen raskautta 170/62 ja olin tyytymätön
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:09"]Minä olen 178/72 ja laihdutus menossa. 14 kg takana, 13 kg edessä (eli lopullinen tavoite 59 kg). Sinulla on varmaan lihasta kun viihdyt tuon kokoisena?
[/quote]
Ei ole paljoakaan, raskauskiloja vain. Ennen raskauksia painoin 58kg, nyt on paljon parempi olo. Mikä siinä on niin ihmeellistä, että joku voi viihtyä kehossaan kookkaampanakin?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:03"]eikä ahdista ulkonäkö, on hyvä olla vaikka BMI kertookin pienestä ylipainosta :)
[/quote]
Olet varmasti kaunis! Naisen kropan pitääkin olla tuollainen eikä sellainen että luut kalisee. Älä välitä muiden mielipiteistä!
Hienoa! Tuo on minunkin tavoite, olen myös 170cm. Painoin joskus 74kg ja näytin todella hyvältä, vartalon mallini kantaa pienet "liikakilot" kauniisti. Nyt painoa raskauden jälkeen ihan liikaa mutta suunta on alas.
175/78. Käytän housuja koossa 40 ja paidat m/l. Pitäis kyllä saada 10kg pois.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:19"]Hienoa! Tuo on minunkin tavoite, olen myös 170cm. Painoin joskus 74kg ja näytin todella hyvältä, vartalon mallini kantaa pienet "liikakilot" kauniisti. Nyt painoa raskauden jälkeen ihan liikaa mutta suunta on alas.
[/quote]
Sama vartalomalliini menee nämä kilot joka puolelle oikein sopivasti. Ennen olin mitään sanomaton tikku.
Mä oon 169/75, lihoin näihin mittoihin vähän ennen raskautta ja lapsi on nyt 1,5v. Raskauskilot (10) karisi kuukaudessa ja stoppasi tähän. Inhoan tätä löllöä, ihan kamalan vaikeaa päästä laihtumisessa alkuun.
Mä en saa noin hoikkana, mitä ap on, miesten huomioo juuri ollenkaan. Mistähän se johtuu? Eniten sitä tulee 85-90 kiloisena, enkä taas itse haluaisi olla ihan siinä painossa... Vaikutanko kevyempänä jotenkin vääräntyyppiseltä? Ja miksi te miehet ootte niin pinnallisia?
Mitkä on vyötärönympärys, lantio ja rinnanympäryksesi?
Itse myös 74kg ja 172cm. Mua ahistaa olla pullukka! Kiva kuulla että sinä olet sinut itsesi kanssa :) elämässä kun on tärkeämpiä asioita kun vaa'an lukema.
Vielä....