Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä tätä työpaikkaa ja vielä monta viikkoa jäljellä!

Vierailija
06.07.2014 |

Onneksi on määräaikainen ja loppuu elokuun lopussa. Työtehtävät ovat yksipuolisemmat kuin mitä sopparia tehdessäni oli puhetta, mikä tuli aika ikävänä yllätyksenä töiden alkaessa. Työsopimuksessa ei kuitenkaan määritellä niitä niin tarkalla tasolla, joten minkäs teet. Pahinta on se, että mulla ei ole riittävästi tekemistä koko työpäiväksi. Yleensä puolet päivästä olen tyhjänpanttina. Voitte uskoa, kuinka pitkäpiimäistä on kun on esim. 3 tuntia kulutettavana kun ei niin kauaa saa käytettyä kahvilla tai syömässäkään. Olen monta kertaa sanonut, että voinko tehdä myös jotain muuta, mutta ei ole ollut mitään tulosta. Ehkä jonkun mielestä on kiva, kun ei ole tekemistä, mutta itse koen hyvin turhauttavaksi viettää 8 tuntia päivässä työpaikalla, jos oikeita töitä on vain 4 tunniksi.

Inhottavaa on myös se, että tuntee koko ajan olevansa jotenkin alempaa kastia kuin muut.  En esimerkiksi saanut avaimia, joten joudun joka ikinen kerta pyytelemään jotakuta toista avaamaan ovia. On jotenkin nöyryyttävää odotella aamuisin oven takana, että joku tulee päästämään sisälle. Tarvitsen työssäni melkein päivittäin myös yhtä tietojärjestelmää enkä saanut siihen käyttäjätunnuksia, ja siinäkin täytyy joka ainut kerta pyytää jonkun toisen apua. Jotkut osoittavat avoimesti, että heistä on äärettömän vastenmielistä auttaa minua näissä asioissa, vaikka en todellakaan voi asialle mitään. Varsinkin yksi vakkarityöntekijöistä on aina niin hapan ja negatiivinen, että häneltä ei haluaisi koskaan kysyä mitään, kun vastaus on aina töykeä ja ilkeä.

Enää - mitä tästä nyt tulee - kahdeksan viikkoa... tiedän ainakin mihin paikkaan en enää tämän jälkeen halua töihin!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hommia teet

Vierailija
2/5 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samat fiilikset. Onneksi on vähemmän aikaa töitä jäljellä. ;)

Minulla vain vähän päinvastainen olo, vastuuta ja tehtäviä oli paljon enemmän kuin luulin ja perehdytystä oli niukasti. Harmittaa, että suostuin niin pienellä palkalla työhön. Ajattelin, että saan työkokemusta ja toki saankin, mutta on vähän hyväksikäytetty olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ottaa mukaan jonkin kirjan? Vaikka jonkin ammattiin liittyvän tai kehittävän, jollet ihan huvikseen halua lukea. Mulla oli jossain vaiheessa gradukirjoja tylsässä työssä luettavana. Aika ei mennyt hukkaan.

Vierailija
4/5 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töissä Vantaalla/ helsingin rajalla kehitysvamma-alalla?

Vierailija
5/5 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kertoa mikä ala, koska en halua että joku työpaikalta tunnistaa, vaikken sinne enää ikinä aio tämän jälkeen hakeakaan töihin.

Yritän lohduttautua sillä että saan tästä kuitenkin rivin CV:ven, millä on toki tärkeä asia.

ap