Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha mieli (Instagram)

Vierailija
06.07.2014 |

Ihan tyhmää tiedän mutta tuntuu pahalta kun aktiivisesti päivittää Instagramia, laadukkaita ja hyviä, iloisia kuvia ja seuraajat vaan vähenee.. Lähteekö muilta seuraajia? Kun tuntuu että muilla on 200-300 seuraajaa ja koko ajan lisääntyy :( Itsellä tuntuu että kun yksi tulee, kaksi lähtee.

Ja tiedän, ihan typerää, mutta en voi sille mitään että tulee vähän surullinen olo.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä teet niillä 200-300 seuraajalla? Itse en ainakaan haluaisi noin monien tuntemattomien kyyläävän kuviani :D

Vierailija
2/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut instassa, ei vaan kiinnosta. Enkä ymmärrä ideaa. Facebookin alkaa tulla ulos korvista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
4/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ig:tä lähinnä valokuvien säilytyspaikkana. Mulla on joku 20 seuraajaa, nekin suurimmaks osaks lapsen kavereita. Mä en tienny että tästäkin pitäis ahdistua :)

Vierailija
5/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:52"]Mitä sä teet niillä 200-300 seuraajalla? Itse en ainakaan haluaisi noin monien tuntemattomien kyyläävän kuviani :D

[/quote]

No hyvä kysymys. En tiedä itsekään pakko myöntää. Kai tämä on jokin samankaltainen juttu kuin Facebookissa kavereiden lukumäärä. Ei sielläkään kaikki ole läheisiä, on myös tuttuja, vanhoja työkavereita jne. ja samaa kyyläystä voi sielläkin harrastaa.

Instagram on kuitenkin vähän persoonattomampi koska siellä on "vain" kuvia (eikä nekään mitään niin henkilökohtaisia) ja nimimerkki.

Vierailija
6/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:56"]Mä käytän ig:tä lähinnä valokuvien säilytyspaikkana. Mulla on joku 20 seuraajaa, nekin suurimmaks osaks lapsen kavereita. Mä en tienny että tästäkin pitäis ahdistua :)

[/quote]

Eihän sun tarviikaan, tee vain kuten parhaaksi näet :)

Vierailija
7/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:55"]Minkä ikäinen olet?

[/quote]

30. Ja tiedän, tiedän, tiedän. Säälittävää aikuiselta ihmiseltä. Ihmisillä on nyt välillä vaan ihan typeriä juttuja mielessä. Ehkä tääkin menee ohi :)

Vierailija
8/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:52"]Mitä sä teet niillä 200-300 seuraajalla? Itse en ainakaan haluaisi noin monien tuntemattomien kyyläävän kuviani :D

[/quote]

Mikset sitten pane profiilia yksityiseksi?

Monille instagram on valokuvaharrastuksen jatke, ja totta kai valokuville haluaa myös mahdollisimman suuren yleisön. Eri asia, jos kuvaat lähinnä Nico-Petterin kakkavaippoja ja Sini-Saaran suttuisia töherryksiä.

Vierailija
9/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä säälittävää. Tiedän kyllä montakin ihmistä jotka pitävät lukua blogin seuraajista, kavereista facebookissa, ig seuraajista, jopa niitä jotka kyttäävät monta peukkua saa keskusteluilleen av:lla. On sitä tyhmempiäkin juttuja kuultu ja nähty.

Mutta anna olla koko jutun. Sillä ei ole yhtään väliä kuka ja kuinka monta ihmistä sinua siellä seuraa.

Vierailija
10/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin vaan 5 seuraajaa Instassa. Miksi tuollaisesta pitää panikoida?

Vierailija
11/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: Get Followers -applikaatio.

Vierailija
12/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta pintaa vaan kehiin niin tulee seuraajia. Tämä toimii aina!

Vierailija
13/15 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikki!! Tiedättekö mitään App Storen päivittämisestä? Koska aikosin päivittää Instaa, mutta sitten näytölle tulee palkki missä lukee:'' KIRJAUTUMINEN PAKOLLISTA''....''Jos haluat tarkastella laskututietoja, kirjaudu sisään ja napsauta Jatka'', mutta mitä sitten jos on jo kirjautunut sisään ja haluaa vain päivittää sovelluksen eikä halua tarkastella laskututietoja?

Vierailija
14/15 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sinulla seuraajia instassa on? Oletko bloggaaja, joku muu somejulkkis tms? Mietin vaan että jos olet ihan tavallinen tyyppi ja kuvasi ihan tavallisista aiheista, niin kuinka montaa vierasta ihmistä sun elämäsi voisi edes kiinnostaa? Ihmisiä vaan ei kiinnosta tavallinen elämä ellei se liity johonkin puolijulkkikseen tai blogiin.

Vierailija
15/15 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä hastageja, että uudet ihmiset löytää sun instaan helpommin, ja sitä kautta alkaa myös seuraamaan sua.