Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et hyväksy moniavioisuutta?

Vierailija
06.07.2014 |

Hyväksytkö moniavioisuuden? Jos et, niin miksi? Mielestäni rakkaudella ei ole rajoja!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen on mukana omasta tahdosta ja on onnellinen niin sama se mulle on, ei se ole minulta pois. Itse en siihen kykenisi.

Vierailija
2/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyväksyisin jos toimis niin päin et naisella olis useampi aviomies...kummasti niitä liittoja ei kovin montaa ole. Johtuiskohan siitä et vain nainen, tyhmä / yksinkertainen ja hieman alistettu / aivopesty sellainen suostuu moiseen pelleilyyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniavioisuus on juridisesti hieman hankala yhtälö. Mutta jos ilman avioliittoa kelpaa, niin kaikin mokomin.

Vierailija
4/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn. Se vaan pitää sopia kaikille osapuolille. Ei mikään miehen yksinvaltius. Hyväksyn myös syrjähypyt kun niille on selvät säännöt. Hyväksyn myös prostituution. Sellaisen jossa oikeat seksityöntekijät tekevät vapaaehtoisesti ja omilla ehdoillaan työtään. Ja lisään, että olen nainen. Lisään myös että en hyväksy seläntakana syrjähyppyjä enkä ukkomiehiä baarissa ruinaamassa. En itse pidä yhdenillan jutuista enkä ryhmäsessioista vaikka tuosta voisi niin joku tulkita.

Vierailija
5/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamorian hyväksyn vaikka se ei ole minun tapani elää. Moniavioisuus herättää vain negatiivisiä tunteita koska assosioin koko sanan miehiin joilla on monta vaimoa ja heillä ei aina ole mitään sananvaltaa.

Vierailija
6/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai se toimii molempiin suuntiin. Tai saattaahan suhteessa olla useampi mies ja useampi nainenkin. Miten kukakin tykkää.

T. 2

Vierailija
7/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hyväksyn. Seitsemän miestä olisi minulle sopiva määrä. Yhdeksänkin menisi, jotta viikonloppuna olisi hauskempaa.

Miesten moniavioisuus on tietenkin sairasta ja ällöttävää. Nitistetyt naisparat.

Vierailija
8/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn toki. Kunhan on aito suostumus kaikilta osapuolilta. 

Vierailija
9/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä minä useammalla miehellä tekisin. Yhdessäkin on välillä tarpeeksi. Ja kun lukee näitä juttuja, niin se yksikin saa aika paljon ongelmia aikaiseksi.

Vierailija
10/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 00:19"]Hyväksyn. Se vaan pitää sopia kaikille osapuolille. Ei mikään miehen yksinvaltius. Hyväksyn myös syrjähypyt kun niille on selvät säännöt. Hyväksyn myös prostituution. Sellaisen jossa oikeat seksityöntekijät tekevät vapaaehtoisesti ja omilla ehdoillaan työtään. Ja lisään, että olen nainen. Lisään myös että en hyväksy seläntakana syrjähyppyjä enkä ukkomiehiä baarissa ruinaamassa. En itse pidä yhdenillan jutuista enkä ryhmäsessioista vaikka tuosta voisi niin joku tulkita.

[/quote]

Kovasti on samanmoiset ajatukset kanssasi!

Vierailija
11/11 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoa en ymmärrä, mutta en usko ns.rajoittavaan rakkauteen, vaan mielestäni suhteita saa olla useampia samanaikaisesti (kunhan asiasta ollaan rehellisiä ja avoimia kaikille osapuolille)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme