Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viskitietäjät! onko Alkon edullisimmista viskeistä mihinkään?

Vierailija
05.07.2014 |

Appiukon merkkipäiväksi pitää joku hyvä viski löytää. Budjetti on 30 euroa. Saako sillä Alkosta mitään hyvää viskiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rohkeasti kysyä Alkon henkilökunnalta, ne on ihan asiansa osaavia alan ammattilaisia :)

Vierailija
2/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Itse käytän niitä sinnikkäiden likatahrojen pesuun, sopii varsinkin öljytahroihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e et todellakaan saa mitään hyvää viskiä.

Ja viskin pitää olla vähintään 12vuotista että on juotavaa.

Vierailija
4/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viskisieppo, kukkuu

Vierailija
5/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v ja joku single malt brittien suunnalta taitaisi olla hyvää ainakin. Hinnoista en tiedä. Eikös alkon hinnat olleet nyt netissä, vai oliko noilla vieläkin joku prosenttiraja?

Vierailija
6/6 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko lahjan saaja kuinka intohimoinen viskinharrastaja itse. Jos on, niin ostaisin pienen pullon laadukasta single malt viskiä (paria laatua löytyy 2dl pullossa, maksaa noin 15euroa) ja siihen lisäksi Glencain viskilasit ( Alkossa paketti 6,30). Ne lasit ovat todella tunnettuja ns "ainoita oikeita" viskilaseja, joita harrastaja varmasti osaa arvostaa. 

Jos lahjansaaja ei itse tunne niin hyvin viskejä, vaan vain tykkää juoda niitä, niin ostaisin esim Cutty Sark 12 vuotta kypsytettyä blendiä (27,90). Kivan hintainen ja kuitenkin aika iäkäs blendiksi, eli siitä syntyy laadukas vaikutelma.

Ja kuten joku jo sanoikin, kysy Alkosta, siellä osaavat neuvoa lisää :)

T: vähän jotain tietävä