Kaverini mies
Voiko nainen ja mies olla läheisiä ystäviä? Olen vähän ymmälläni kun pitempi aikainen tuttu mies pyysi luokseen kahville. Jutut onkin sitten jatkuneet monta viikkoa viestittelyn merkeissä ja hyvin henkilökohtaistenkin asioiden jakamisessa. Mies kuitenkkn tapailee sanojensa mukaan erästä naista ja haluaa olla kaveri kanssani, nuitenkin vihjailee että joskus kaveritkin menevät yhteen. Laittaa kuitenkin päivittäin viestiä oma-aloitteisesti. Mitähän tästäkin pitäisi ajatella?
Kommentit (32)
Minäkin luulin, että mulla on maailman paras "veli", kuten häntä nimitin, oli oikeasti kuin paras kaveri ja puuttuva veli samassa paketissa. Kumpikin seukattiin taholtamme. Sitten selvisi, että kaveri onkin ollut palavasti ihastunut minuun koko tuntemisen ajan, 15 vuotta, ja piti vitsejä mm. yhdessä asumisesta joskus (vähän sellainen Upea lihava elämäni -sarjan Whitney Thore & Buddy -tyyppinen suhde oli meilläkin) tulevaisuudessa toteutuvina asioina. Kun totesin hänen todella olevan kuin veli, jota minulla ei koskaan ollut, katkaisi sitten välit kokonaan. Tuntui siltä, kuin kaikki olisi ollut valhetta meidän suhteessa. Tosin uskon, että varmasti miehestäkin tuntui samalta.
Ei voi. Mies ja nainen on toistensa luontaisia vihollisia jotka kilpailevat elintilasta. Kaikkia kontakteja tulee välttää eikä toiselle sukupuolelle saa missään tapauksessa puhua.
Itse aluksi ajattelin, että pitää minua vain varalla. Voisiko olla näin?
Ymmällään kirjoitti:
Sori on kirjoitusvirheitä, mutta varmasti kaikki ymmärtää :)
Niin se mielikuvitus on nopeampi kuin sormet.
Jos tuntuu siltä, että kaverimies haluaa jotain enemmän kuin sinä haluat, tästä on hyvä puhua suoraan. Niin miehetkin tekevät.
Kyllä nainen ja mies voi olla läheisiän ystäviä. Aloittajan tarinassa ainakin mies haaveilee kuitenkin muustakin kuin ystävyydestä.
Tässä on kaksi vaihtoehtoa.
1) miehen nykyinen suhden on arkipäiväistynyt, tylsä, ajautunut ongelmiin tms. ja sinä tarjoat kivan viihdykkeen viiltävälle arjelle, mutta mies ei aio erota puolisostaan ainakaan sinun vuokseksi
2) mies epätovoisesti rakastunut sinuun, mutta koska olet ystävä/varattu/hippi/juppi/punkkari niin mies ei uskalla päättää nykyistä suhdettaan ennen kuin on varma yhteisestä tulevaisuudesta kanssasi eli kun olet näyttänyt vihreää valoa
Luultavasti tiedät jo sisimmässäsi kummasta tässä on kyse. Mieti miten se vaikuttaa tai haluat sen vaikuttavan tulevaisuuteesi ja toimi sen mukaan.
Olen aika suoraa kysynytkin ja vastaus on ympäripyöreä, eihän sitä tiedä mihin kaveruus voi johtaa. :D
Pelaa sua, koska olet ihastunut ja helppo.
Housut pois ja hoitoon, homman nimi selviää alle puolen tunnin.
Mies ja nainen voivat olla ystäviä.
Tässä tapauksessa tosin kyse on muusta, ei platoninen kaveri vihjaile mitään muuta, koska ei ole kiinnostunut. Ihan selvä tapaus. Se, että tapailee toista, ei varsinkaan nykypäivänä, tunnu estävän millään lailla sitä että lämmittelee sillä aikana muitakin.
Sinuna olisin varovainen jos päädytte yhteen, koska mies ei ole uskollista sorttia.
Fiksu varattu mies pitää tunteensa omana tietonaan, jos on kiinnostunut myös jostain toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika suoraa kysynytkin ja vastaus on ympäripyöreä, eihän sitä tiedä mihin kaveruus voi johtaa. :D
Kylläpä on rasittava tyyppi.
Mites jos otat ihan itse asiat selville?
Ymmällään kirjoitti:
Itse aluksi ajattelin, että pitää minua vain varalla. Voisiko olla näin?
Juu, testailee ja saalistaa ja vertailee kenen kanssa kannattaisi olla, koska se on jännittävää.
Älä lankea tuohon mieheen, jatkaa samaa peliä muiden naisten kanssa samalla kun on sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Ymmällään kirjoitti:
Niin se mielikuvitus on nopeampi kuin sormet.
Tämä 👆
Moderaattoritko näitä aloituksia tänne tehtailevat?
Ajattelen, että jos mies olisi aidosti kiinnostunut niin ei tarvitsisi miettiä onko hän kiinnostunut.
Ap voisi nyt ajatuksella lukea noita Ärmi&Dänni-juttuja. Ovat opettavaisia.