Miksi kaikki hyvännäköiset miehet on varattuja?
Kommentit (35)
"Well your dad is rich, and your mom is goodlooking..." näin se menee toisinkinpäin.
Kysymys on luokkaa "miksi kaikki naiset ovat lahnoja?". Tosin tässä kysymyksessä on järkeä toisin kun aloittajalla. Naiset haluavat lapsen ja miehen rahat. Ja laamapaidan. Se on totuus.
Kysymys on luokkaa "miksi kaikki naiset ovat lahnoja?". Tosin tässä kysymyksessä on järkeä toisin kun aloittajalla. Naiset haluavat lapsen ja miehen rahat. Ja laamapaidan. Se on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Voihan varattuja lainata.
Ilmottaudun vapaaehtoiseksi... ;)
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan!
Olen hyvin intohimoinen nainen, pari pitkää parisuhdetta takana. Eka teki konkurssin, tämä nykyinen on ihan pennitön, eikä kummallakaan ole ollut ns. asemaa.
Molemmat helvatan hyvännäköisiä miehiä, ja minä sitten varakas nainen ja hyvännäköinen. (ai niin tätä EI saanut sanoa)
Joten ihan rakkaus/intohimopohjalla mennään edelleen. Menty aina.
Miehillä tapana yleistää.. on joku lähes 100 vee Hefner, niin sitten ehkä noin, muuten ei.
Jos mies on varattu niin kyllä yhden suihinoton voi silti suorittaa. Sitä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on varattu niin kyllä yhden suihinoton voi silti suorittaa. Sitä ei lasketa.
Sitäpaitsi varatut miehet ovat kiihkeimpiä!
No kenelle naiselle ruma mies kelpaisi ?
Onneksi on varaa pitää toy boyta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan!
Olen hyvin intohimoinen nainen, pari pitkää parisuhdetta takana. Eka teki konkurssin, tämä nykyinen on ihan pennitön, eikä kummallakaan ole ollut ns. asemaa.
Molemmat helvatan hyvännäköisiä miehiä, ja minä sitten varakas nainen ja hyvännäköinen. (ai niin tätä EI saanut sanoa)
Joten ihan rakkaus/intohimopohjalla mennään edelleen. Menty aina.
Miehillä tapana yleistää.. on joku lähes 100 vee Hefner, niin sitten ehkä noin, muuten ei.
No jopas taas miesten naamat rutussa! Haahhaaa..
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä on outoa; siis haluavatko naiset antaa suihinoton hyvännäköiselle varatulle miehelle? Vai kuinkapäin tämä menee?
Jostain syystä se mystinen "se jokin" löytyy sitten aina lopulta niistä pitkistä, hyvännäköisistä ja menestyneistä miehistä ensimmäisenä.
Koska muutkin naiset haluavat heidät.
Mutta mun miestä ette saa. läälläääää...
Vierailija kirjoitti:
En omaksi haluaiskaan, mutta kiva häntä on lainata silloin tällöin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unta saat nähdä, siskosein.
Vierailija kirjoitti:
No kenelle naiselle ruma mies kelpaisi ?
Rumille naisille. Meidän hyvännäköisten miesten ei tarvitse rumiin sekaantua lainkaan.
Hyvä myös muistaa että aika moni hyvännäköinen mies ei ole kiinnostunut naisista vaan toisista hyvännäköisistä miehistä.
Miehissä on vielä se hyvä puoli, että vanhetessaan ne vain komistuu vieläkin hyvännäköisemmiksi. Toisin kuin naiset, joka rummoutuu jo parikymppisenä.
Siksikään meidän hyvännäköisten miesten ei tarvitse tyytyä vanhemmitenkaan rummoutuviin vaimoihimme, vaan voimme lainata niitä nuoria vaimoja muilta - ap kysymys jo kertoo vastauksen miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unta saat nähdä, siskosein.
Te pikkuvaimot ette tiedäkään, mitä "täydelliset" miehenne puuhailee.
Siksi koska ne kelpaa nirsoillekin naisille.