Mies ei huomioi
Mikä avuksi? Kaikelle muulle/muille on aikaa, mutta mä kun yritän lähestyä niin ei ees huomaa. Sängyssä vaan nukutaan, ei muuta =(
Kommentit (5)
"Kiva kuulla etten oo yksin". Ärsyttävä tilanne. Itteäni kiinnostas enkä kaipaa ees kavereita kun viihdyn mieheni seurassa. Mut hänelleppä tuntuu olevan kaikki muu tärkeempää kun minun viihdyttäminen/huomioiminen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 20:35"]"Kiva kuulla etten oo yksin". Ärsyttävä tilanne. Itteäni kiinnostas enkä kaipaa ees kavereita kun viihdyn mieheni seurassa. Mut hänelleppä tuntuu olevan kaikki muu tärkeempää kun minun viihdyttäminen/huomioiminen.
Vois olla mun suusta tämä!
Miksi ei voisi sanoa mitä tahtoo? Miksi sen kumppanin pitää osata tehdä aloitteet ja hieroa kuten sinä tahdot, omassa mielessäsi. Jos kertoisit että mitä tahdot?
Kumppani saattaa olla hyvinkin tyytyväinen teidän liittoon ja toimintaan ja samalla täysin epätietoinen että sinä tahtoisitkin jotain.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 21:03"]
Miksi ei voisi sanoa mitä tahtoo? Miksi sen kumppanin pitää osata tehdä aloitteet ja hieroa kuten sinä tahdot, omassa mielessäsi. Jos kertoisit että mitä tahdot?
Kumppani saattaa olla hyvinkin tyytyväinen teidän liittoon ja toimintaan ja samalla täysin epätietoinen että sinä tahtoisitkin jotain.
[/quote]
Sekin on tietty mahdollista. Mutta uskallan epäillä, että itsekkään on tyytyväinen kerran kuussa seksiin. Tosin, työt ja muu vie veronsa, mutta silti.
Meillä päinvastainen... Avovaimo ei huomioi yhtään.