Istun yksin meidän terrassilla ja mietin korkkaanko valkkaripullon?
Tai skumppapullon. Vituttaa ihan sikana. Kesä pilalla kaikin tavoin.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:01"]Mikäs on?
[/quote]
Kesä pilalla ihan totaalisesti. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:01"]Mikäs on?
[/quote]
Kesä pilalla ihan totaalisesti. Ap
[/quote]
Niin sius miksi?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:01"]Mikäs on?
[/quote]
Kesä pilalla ihan totaalisesti. Ap
[/quote]
Niin sius miksi?
[/quote]
Sillä ei ole merkitystä. Kaikki asiat menee päin persettä. Ap
Korkkaa, niin mäkin tein. Tosin istun partsilla :)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:01"]Mikäs on?
[/quote]
Kesä pilalla ihan totaalisesti. Ap
[/quote]
Niin sius miksi?
[/quote]
Sillä ei ole merkitystä. Kaikki asiat menee päin persettä. Ap
[/quote]
Anna mennä. Vituttaa sitten huomenna se krapula eikä kaikki muut perseelle menneet asiat :D
En voi kertoa vastausta jos et kerro syytä vitutukselle.
Älä korkkaa. Säästä juoma siihen, kun on jotain juhlittavaa. Alkoholia ei koskaan pidä nauttia silloin, kun masentaa. Se on vaarallista. Tee jotain hyödyllistä ja ole hyvin mielin. Hyvän mielen saa jo siitä, kun tekee oikein, esimerkiksi laittaa pullon takaisin kaappiin.
Anna mennä! Mä korkkaan skumpan ja sit valkkarin. Murheita täälläki, mut tänään en jaksa miettiä. Heti ku skumppa pakkases viilentyny, ni posautan.
Mikäs on?