Harpic ei tehonnut meidän wc-pönttöön! Taisi olla
jonkun mainosmiehen kirjoittama avaus täällä yks päivä kun sitä ainetta niin kehuttiin. Pyh, lähti sillä hieman, mutta nyt laitoin ainetta lisää ja annan vaikutaa toiset 40 minuuttia. Miksiköhän tuota ainetta on 5 erilaista pulloa ja kaikki taisi olla vessanpönttöä varten?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 15:49"]
Olit päästänyt pönttösi liian huonoon kuntoon. Kusi oli polttanut siitä pinnoitteenkin.
[/quote] No joo se pönttö on karmeassa kunnossa. Oli jo kun ostettiin tämä asunto. Mutta kovat on Harpic pullon kyljessä olevat myyntipuheetkin..t:ap
Kyllä meillä on toiminut loistavasti..harmi kun en muista mitä harpicia se oli joka toimi tosi hyvin. Nyt on käytössä harpic power plus ja se ei ole lähiskään niin hyvää kuin aiemmin käyttämäni.
Minä kirjoitin sen aloituksen eilen. Annoin ekan kerran vaikuttaa pari tuntia ja osa pinttymistä lähti silloin, laitoin heti perään toisen annoksen jonka annoin vaikuttaa ehkä puolitoista tuntia ja sillä lähti loput, jäi valkoiseksi pönttö. Laitoin ainetta hyvin runsaasti, niin että koko vesiosa täyttyi siitä ja käsittelyn jälkeen pulloa jäi vain vajaa puolet jäljelle.
Mulla toimi siis oikein hyvin!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:07"]
Minä kirjoitin sen aloituksen eilen. Annoin ekan kerran vaikuttaa pari tuntia ja osa pinttymistä lähti silloin, laitoin heti perään toisen annoksen jonka annoin vaikuttaa ehkä puolitoista tuntia ja sillä lähti loput, jäi valkoiseksi pönttö. Laitoin ainetta hyvin runsaasti, niin että koko vesiosa täyttyi siitä ja käsittelyn jälkeen pulloa jäi vain vajaa puolet jäljelle.
Mulla toimi siis oikein hyvin!
[/quote] Ai niin pitkään annoit olla? Pullossa lukee et max tunnin sais pitää niin en uskaltanut pitää kuin 40min. Jos nyt sitten annan tän toisen satsin olla pitempään. t:ap
Olit päästänyt pönttösi liian huonoon kuntoon. Kusi oli polttanut siitä pinnoitteenkin.