Mitä järkeä valittaa pettämisestä?
Jos juttu on jo tapahtunut niin mitä järkeä siitä on jälkeenpäin valittaa ja mököttää? Jos kumppani/puoliso saa edelleen seksiä niin keltähän se sitten oli pois? Eivät pettäjät riko suhteita vaan jäkättävät kumppanit/puolisot jotka eivät pysty käsittelemään asiaa kypsästi, kyse oli vain seksistä eikä rakastumisesta. Toiseen rakastuminen suhteen voisikin rikkoa.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 11:24"]Jos juttu on jo tapahtunut niin mitä järkeä siitä on jälkeenpäin valittaa ja mököttää? Jos kumppani/puoliso saa edelleen seksiä niin keltähän se sitten oli pois? Eivät pettäjät riko suhteita vaan jäkättävät kumppanit/puolisot jotka eivät pysty käsittelemään asiaa kypsästi, kyse oli vain seksistä eikä rakastumisesta. Toiseen rakastuminen suhteen voisikin rikkoa.
[/quote]Tää oli asiaa!Näin 20v.saman ihmisen kans suhteessa olleena voin allekirjoittaa täysin.Tosin niin että molemmilla on ollut niitä syrjähyppyjä.
Ei kannatakaan. Eropaperit ainoa oikea ratkaisu. Ei sellaisen kanssa voi mitään elämää jakaa, kaikki pohja pois jos seläntakana touhuaa.
Jos se vieraisssa käyminen molemmille sopii niin asia on eri, eikä sitä tuolloin lasketa pettämiseksi.
Pettäminen on pettämistä, eikä sen tarvitse välttämättä olla edes seksiä onkun toisen kanssa.
Minun parisuhteessani ei vieraissa käydä. Jos miehen on tarve käydä panemassa muita niin joutaa olla sitten kokonaan ilman mua. Tietääkseni syrjähyppyjä ei ole tapahtunut, mutta muunlaista pettämistä kylläkin ja siis olen sinkku tätä nykyään.
Jos luottamus on romuna, niin suhde on yhtä helvettiä molemmille...
No sellaiset jotka yrittää tehdä sen salaa on ällöjä. Tai niin kuin ajattelevat että sen jälkeen oi palata entiseen. Muuten ei haittaa, kunhan ei minua sen jälkeen vokottele.
Mä petin mun ukkoo, poltin sen mersun, erosin ja menin naimisiin uuden kanssa, mutta asun silti ukkoni kanssa, syötin lapselle kärpässieniä, aloin käyttää huumeita ja soittelen miehen pomolle kännissä. Sen vikahan se on, jos mun käytös haittaa. Ero on täysin sen syytä. Ollaan siis yhessä, vaikka ei olla naimisissa enää. Ja viimeisin noista ei edes voi haitata sitä, kun se ei tiedä siitä.
Onhan tossa pointtia. Miks pettäminen on ylipäätään loukkaavaa? Ei se järvi soutamalla kulu...
Koska paneminen on kahden henkilön välinen asia jota ei jaeta kenenkään muun kanssa perkele!
[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 14:34"]
Koska paneminen on kahden henkilön välinen asia jota ei jaeta kenenkään muun kanssa perkele!
[/quote]
Komppi ja lisäys: Jollei suhteessa toisin sovita.
Ei se nyt vaan kuulu parisuhteeseen käydä vieraissa. Ite en asiasta jäis mäkättämään, suhde jäis siihen.