Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat polttarit, joissa olette olleet?

Vierailija
05.07.2014 |

Eli polttareiden suunnittelu käynnissä, ja ideoita otetaan vastaan. Kertokaa millaiset ovat olleet parhaat polttarit joissa olette olleet? Mikä niistä teki ikimuistoiset, oliko jotain spektaakkelimaista vai rauhallista yhdessäoloa, isolla rahalla toteutettu vai pienellä budjetilla? Mitä jäitte kaipaamaan, erityisesti omissa polttareissanne? Myös kauhutarinoita surkeista polttareista kuulen mielelläni. :D

Kiitos tarinoista!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, tuli tuplana. t. amatsooni

Vierailija
2/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani. Niitä ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, lisää saa laittaa tulemaan! Millä hauskoilla tavoilla teidät on "ryöstetty" mukaan polttareihin? Me suunniteltii juurikin tuollaista "aarteen etsintää", eli että kaverit löytyy pitkin rasteja. Tähän voisi keksiä jonkin hyvinkin jännän aloitustavan, mistähän löytäisi merirosvoksi pukeutuneen miehen.. Hmm :D

Vierailija
4/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis joku Geokätkentätyyppinen. Mä en tiedä asiasta mitään, mutta naapuri harrastaa. Löytyis varmaan Googlesta. Mä oon se Amazonilla "surffaillut":)

Vierailija
5/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:01"]

Kiitos vastauksista, lisää saa laittaa tulemaan! Millä hauskoilla tavoilla teidät on "ryöstetty" mukaan polttareihin? Me suunniteltii juurikin tuollaista "aarteen etsintää", eli että kaverit löytyy pitkin rasteja. Tähän voisi keksiä jonkin hyvinkin jännän aloitustavan, mistähän löytäisi merirosvoksi pukeutuneen miehen.. Hmm :D

[/quote]

Minusta tuo "ryöstäminen" kuuluunimenomaan kamaliin polttareihin. Mistä sitä tietää, jos morsiamella vaikka on jotain muuta menoa suunniteltuna tai muuten vain sellainen tilanne, että yllätyspolttarit tulee pahimpaan mahdolliseen hetkeen?

Vierailija
6/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:01"]

[/quote]

Minusta tuo "ryöstäminen" kuuluunimenomaan kamaliin polttareihin. Mistä sitä tietää, jos morsiamella vaikka on jotain muuta menoa suunniteltuna tai muuten vain sellainen tilanne, että yllätyspolttarit tulee pahimpaan mahdolliseen hetkeen?

[/quote]

No morsiamen äiti ja tuleva sulhanen tietää ajankohdan - eli rajaa aika hyvin kaiken "tärkeän" menon pois. Lisäksi pomon kanssa sovittu että hälle järkätään siihen työvuoro. Morsian sen tyyppinen ettei häntä varmasti haittaa lähteä ns. työlookissaan aarteenetsintään ja polttareihin. Ja ideana siis nimenomaan ettei häntä kukaan varsinaisesti ryöstä vaan esim kartta käteen ja omin päin etsimään polttariporukkaa.

Ihan mielenkiinnosta että kuinka itse haluaisit polttareiden alkavan? Tieto etukäteen että ens viikon perjantaina ne on, järkkää päivä vapaaks -tyylillä?

Vierailija
7/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin yhdessä kaikessa rauhassa pitkän kaavan mukaan upeassa fine dining -ravintolassa. Tyylikkäästi, ystävät koolla, ilman minkäänlaista höpöohjelmaa. Ihanaa!

Vierailija
8/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 12:01"]

[/quote]

[/quote]

No morsiamen äiti ja tuleva sulhanen tietää ajankohdan - eli rajaa aika hyvin kaiken "tärkeän" menon pois. Lisäksi pomon kanssa sovittu että hälle järkätään siihen työvuoro. Morsian sen tyyppinen ettei häntä varmasti haittaa lähteä ns. työlookissaan aarteenetsintään ja polttareihin. Ja ideana siis nimenomaan ettei häntä kukaan varsinaisesti ryöstä vaan esim kartta käteen ja omin päin etsimään polttariporukkaa.

Ihan mielenkiinnosta että kuinka itse haluaisit polttareiden alkavan? Tieto etukäteen että ens viikon perjantaina ne on, järkkää päivä vapaaks -tyylillä?

[/quote]

Itse asiassa tiesin omien polttareiden ajankohdan hyvissä ajoin, koska itse sovin kaason kanssa siitä ja ohjelmasta. Yllätyspolttarit yllätysohjelmalla olisi ollut painajainen ja varmaan laukaissut paniikkikohtauksen.

Vierailija
9/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monissa erilaisissa polttareissa. Riippuu niin paljon morsiamesta ja kaveriporukasta. Tässä muutamia esimerkkejä.

Nuori 21v. morsian, samanikäiset kaverit. Vietiin töistä, pomon kanssa sovittiin, että kaveri pyydetään töihin "paikkaamaan saikkua". Puettiin keijuksi, myi muistaakseni tikkareita, sitten mentiin saunomaan ja syömään. Oli varattu kaverille biletyskassi miehen avustuksella. Baariin jatkamaan. Toimi ja oli hauskaa. Morsian räväkkä ja aina sanavalmis.

30v. morsian, muutama ystävä, morsiamen ja sulhasen äidit mukana. Haettiin vaan aamulla kotoa meiningillä vartti aikaa valmistautua. Tulevan anopin valtavalla terassilla brunssi, hyviä viinejä ja kuohuvaa. Käsi ja jalkahoito morsiamelle. Sitten terassikierrokdselle ja kotiin. Olikin parempi idea kuin alkuperäinen puistoon piknikille, koska ei tarvinnut tavaroita raahata mukana ja oli vessa.

Vierailija
10/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat. Pienellä budjetilla varmaan järjestetty. Parasta oli, että kaikki ystäväni olivat yhtäaikaa paikalla. Siis ihmiset jotka eivät muuten ole yhdessä tutustuivat ja viettivät yhdessä ikinuistoisen päivän.

Vierailija
11/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoa yhdessäoloa, esim. saunomista mökillä, grillailua  ja sen sellaista. Tai piknik, tai ehkä jok konsertti/festarit. En haluaisi mitään kalliita extremeaktiviteetteja tai tekemisestä toiseen juoksemista, en morsiamena enkä polttarivieraana. Kaikista kauheimpia on sellaiset polttarit, missä morsian pakkopuetaan johonkin karmeaan hoitsuhuoranunna-vermeisiin, juotetaan känniin, pistetään nolaamaan itsensä ja otetaan kuvia todisteeksi häävieraille.

Vierailija
12/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kehtaanko kertoa, tullee miljoona alapeukkua... En brassaile vaan tää on ihan tosi. Opiskelin Yhdysvalloissa ja kyseisessä yliopistossa oli vähän varakkaampakin porukkaa:). Cassandran polttarit oli kolmepäiväiset.

Lensimme Manaukseen, sillä 3 päivän Amazon-retki, mentiin river-boatilla, trekattiin viidakossa, nähtiin delfiinejä ja hemmetisti lintuja ja kaikenmaailman otuksia. Yövyttiin kuitenkin sellasella luxury-jahdilla kaikkine mukavuuksineen. Kaikki kuului hintaan, kuka lie maksanut. Mä olin "suomalainen vapaamatkustaja"... Aivan mielettömän hauskaa oli, sellanen once in a lifetime. Cassandra vieraili vuosi sitten Helsingissä, piti muuten kovasti. 

Tämä on mun ainoa polttarikokemus. Omia odotellessa.

Vierailija
13/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole mitään nolausta, tyyliin morsian joutuu myymään kortsuja hot dog-puvussa tai soittamaan nokkahuilua keskellä kaupunkia. 

Parasta on ollut saunominen jossain ihanassa järvenrantapaikassa, mutanaamiot ja taikojen tekeminen. Paintball-sota oli hauskaa! Aarteenetsintä, jossa jokaiselta rastilta löytyy yksi kaveri! Morsiamen kaunistaminen. Hänen täytyy tuntea olevansa sievä. Joku piknik olisi myös kiva. Ei mitään massiivisen kallista. Köyhät opiskelijaystävät eivät osallistu jos budjetti on suuri. Mökkeily olisi tosi kivaa! Siellä vaikka olympialaiset ja illalla nuotiopiiri, jossa morsian polttaa vanhojen heilojen muistot.

Vierailija
14/15 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kehtaanko kertoa, tullee miljoona alapeukkua... En brassaile vaan tää on ihan tosi. Opiskelin Yhdysvalloissa ja kyseisessä yliopistossa oli vähän varakkaampakin porukkaa:). Cassandran polttarit oli kolmepäiväiset.

Lensimme Manaukseen, sillä 3 päivän Amazon-retki, mentiin river-boatilla, trekattiin viidakossa, nähtiin delfiinejä ja hemmetisti lintuja ja kaikenmaailman otuksia. Yövyttiin kuitenkin sellasella luxury-jahdilla kaikkine mukavuuksineen. Kaikki kuului hintaan, kuka lie maksanut. Mä olin "suomalainen vapaamatkustaja"... Aivan mielettömän hauskaa oli, sellanen once in a lifetime. Cassandra vieraili vuosi sitten Helsingissä, piti muuten kovasti. 

Vierailija
15/15 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, mä en tiedä kehtaanko kertoa, tullee miljoona alapeukkua... En brassaile vaan tää on ihan tosi. Opiskelin Kanadassa ja kyseisessä yliopistossa oli vähän varakkaampakin porukkaa:). Caritan polttarit oli kolmepäiväiset.

Lensimme Montrealiin, sillä 3 päivän Ottawanjoki-retki, mentiin river-boatilla, trekattiin kaupungissa, nähtiin ahvenia ja hemmetisti lentokoneita ja kaikenmaailman ihmisiä. Yövyttiin kuitenkin sellasella risteilyaluksella kaikkine mukavuuksineen. Kaikki kuului hintaan, kuka lie maksanut. Mä olin "suomalainen vapaamatkustaja"... Aivan mielettömän hauskaa oli, sellanen once in a lifetime. Carita vieraili vuosi sitten Helsingissä, piti muuten kovasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme