Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haisee.

03.07.2021 |

Ollaan käytetty erilaisia suihkuaineita. Varmaan liikahikoilee. Ei aja kainaloita, mutta siitä se ei voi johtua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajo, Antiperspirantti ja Apteekki. Kolme kovaa A:ta.

Vierailija
2/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bats antiperspirantti ei sisällä hajusteita tai lisä- ja väriaineita. Sopii sekä miesten että naisten käyttöön. Hajusteettomana ei peitä tai vääristä hajuveden tai partaveden tuoksua. Kuivuu iholla nopeasti, ei tahraa vaatteita. Bats Roll-On on tarkoitettu nimenomaan kainaloiden hikoilun estämiseen.

Vaikeissa hikoilutapauksissa antiperspiranttia suositellaan käytettäväksi iltaisin suihkun jälkeen, jolloin vaikuttava aine ehtii läpäistä ihon yön aikana hikirauhasten ollessa lepotilassa. Näin tuotteen tehokkuus paranee ja vaikutusaika pitenee. Bats ei myöskään menetä tehoaan, vaikka aamulla käytäisiinkin suihkussa.

https://www.apteekkituotteet.fi/Bats-antiperspirantti-Roll-on-60-ml

Käykää tätä hakemassa apteekista. Meillä mies ei enää haissut tämän jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bats antiperspirantti ei sisällä hajusteita tai lisä- ja väriaineita. Sopii sekä miesten että naisten käyttöön. Hajusteettomana ei peitä tai vääristä hajuveden tai partaveden tuoksua. Kuivuu iholla nopeasti, ei tahraa vaatteita. Bats Roll-On on tarkoitettu nimenomaan kainaloiden hikoilun estämiseen.

Vaikeissa hikoilutapauksissa antiperspiranttia suositellaan käytettäväksi iltaisin suihkun jälkeen, jolloin vaikuttava aine ehtii läpäistä ihon yön aikana hikirauhasten ollessa lepotilassa. Näin tuotteen tehokkuus paranee ja vaikutusaika pitenee. Bats ei myöskään menetä tehoaan, vaikka aamulla käytäisiinkin suihkussa.

https://www.apteekkituotteet.fi/Bats-antiperspirantti-Roll-on-60-ml

Käykää tätä hakemassa apteekista. Meillä mies ei enää haissut tämän jälkeen. 

Kiitos

Vierailija
4/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajo, Antiperspirantti ja Apteekki. Kolme kovaa A:ta.

Myös AA jos haisee vanhalle viinalle

Vierailija
5/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut miehen alkavan haista ei niin miellyttävälle iän myötä. Sellainen kammarin tuoksu. Ei haise hieltä, vaan vanhalta. Lakanoita on oikeasti pakko vaihtaa parin päivän välein kun on vaikeaa olla siinä löyhkässä. Nätisti olen yrittänyt sanoa suihkun jälkeen, että nyt on sun vuoro, pääset lämpimään suihkuun kun olen lämmittänyt sen sinulle valmiiksi ja laittanut puhtaan pyyhkeen odottamaan. Rakas mies on kyllä, mutta se haju... ☹️

Vierailija
6/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut miehen alkavan haista ei niin miellyttävälle iän myötä. Sellainen kammarin tuoksu. Ei haise hieltä, vaan vanhalta. Lakanoita on oikeasti pakko vaihtaa parin päivän välein kun on vaikeaa olla siinä löyhkässä. Nätisti olen yrittänyt sanoa suihkun jälkeen, että nyt on sun vuoro, pääset lämpimään suihkuun kun olen lämmittänyt sen sinulle valmiiksi ja laittanut puhtaan pyyhkeen odottamaan. Rakas mies on kyllä, mutta se haju... ☹️

Vierailija
7/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies ei käytä pesusientä. Iho tarvitsee hankaavaa puhdistusta. Karvat voi ajaa tai lyhentää koko vartalolla.

Vierailija
8/8 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra, hän haisee jo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi