Kaaduin tänään pyörällä
Pieni kuoppa kasvillisuuden alla ja pyörä nousi nokalleen. Tein melkein voltin, ihme ettei muuta sattunut kuin toiseen jalkaan pari mustelmaa.
Olisi voinut olla asfaltti alla ja vähemmän kokemusta edellisistä kaatumisista. Hyvä tuuri tällä kertaa.
Oletko koskaan kaatunut samasta syystä eli tarkkaavaisuuden puutteen takia?
Kommentit (13)
Ikävä juttu. Toivottavasti selvisit mustelmilla. Itse kaaduin kerran talvella auraamattomalla tiellä. Olkaluu murtui.
Ajoin alentuneen tarkkaavaisuuden takia päin pensasaitaa kun olin huppelissa :(
Kassi jäi pinnojen väliin, äkkipysähdys ja niskat melkein sijoiltaan. No ei sentään, taisi jalka osua polkimeen ja arpi muistona.
Kännissä monta kertaa. Kerran jouduin ensiapuun kun polvi meni paskaksi.
N21
Oli loppusyksy ja lähdin ylittämään tietä. Uusi ohutrenkainen fillari enkä huomannut tienpinnan liukkautta. Kaaduin kyljelleni ja olisi voinut sattua käteen tai olkapäähän. Selvisin kuitenkin ehjänä.
Pyöräillessä kannattaa käuttää kypärää. Kun koskaan ei tiedä mitä on edessä.
Harvemmin niitä pyöräilykypäriä näkee. Ei itseä ainakaan haittaisi.
Pienikiekkoiset sirkuspyörät ovat hengenvaarallisia. Polkeminenkin hyvin raskasta.
Mä olen kaatunut monta kertaa pyörällä. Ei ole autoa, joten pyörä on mun ainoa kulkuneuvoni. Löysään hiekkaan, aurausvalliin ja mustalla jäällä lähtee pyörä käsistä joka vuosi. Käytän nastarenkaita lokakuusta huhtikuuhun, mutta ei nekään ihmeisiin pysty.
Talvella kaaduin pyörällä, kun ylitin suojatietä.
Jotain irtosi...
Siis pyörästä.
Itselleni ei käynyt kuinkaan. Vähän vaan sattui paikkoihin.
En ole aikuisena kaatunut, onneksi, voisi käydä pahastikin.
Teininä kaaduin junaraiteella skootterilla
Olin siis ylittämässä raidetta.
Kypärä oli korvilla,
joten ei sattunut pahemmin ja säästyin vammoitta.
Joo. Kännissä päin lyhtypylvästä.