Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksi leveä peitto vai molemmille omat?

Vierailija
04.07.2014 |

Mites teillä? Meillä kotona molemmilla omat, hotelleissä meinaan aina jäätyä kun yhteisestä peitosta ei jää mitään mulle.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi iso ja kaksi "normaalia." :D

Vierailija
42/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mainittu jo mutta

meillä oli alunperin yks iso peitto, riitti mahtavasti eikä tullut riitaa.

Seurustelun alussa mies nukkui paljon siten että vain toinen jalka oli peiton alla tms mutta vasta parin vuoden jälkeen tajusin että mies hikoilee unissaan todella paljon ja häpesi tätä! Mitä tutummaksi tulimme, sitä enemmän mies kehtasi tulla peiton alle kokonaan ja tämä oli mulle tuskaa, litimärkä peitto ei ole kovin kiva :D

Nykyään meillä on omat peitot, nukutaan edelleen hyvin lähekkäin, hyvä ettei päät samalla tyynyllä, mutta omat peitot on siksi että molemmilla olisi mahdollisimman hyvä olla :) Ja pääseehän sitä pienen peiton alle toisen kainaloon halutessaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa taitaa olla tama oma peitto-kaytanto. Asun Englannissa ja kun mieheeni tutustuin hanella oli king size peitto ja samalla tyylilla on jatkettu nyt yli 20 vuotta. Ei kylla ole tullut tilannetta etta oisi tullut kylma tai etta toinen ois rohmunnu kaiken. 

Vierailija
44/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tuplapeitto kokonaan minulle! Namskis. Miehelle tarjoan joskus palan kulmasta, hyvin on parjannyt tahan mennessa. Onnistun yon aikana myos hilautumaan miehen sangynpuolikkaalle, bravuurini on 45 asteen kulma nurkasta nurkkaan sangylla.

Vierailija
45/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sekä että :D Mies haluaisi yhden ison peiton, ku ois niin romantillista. Käytäntö, kuten niin usein tosielämässä, ei sitten ole yhtä romantillista: ensinnäkin mies kahmii kaiken peiton ja mulle jää yleensä sen verran nurkkaa, että vähän saan keskivartalon päälle, toisekseen mies hikoilee öisin paljon, eikä minua houkuttele jakaa märkää peittoa, kolmanneksi, tuplapeitosta ei oikeasti riitä meille molemmille, koska molemmat tykkää kietoutua peittoon. Lopputulos on sitten se, että mies saa pitää tuplapeiton, ja mulla on oma tavallinen peitto. Ainut mikä tässä harmittaa, on se, että mieheltä ylijäävä osa peitosta päätyy yleensä barrikadiksi meidän väliin sänkyyn, että sekin siitä romantiikasta :D

Vierailija
46/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:05"]Yksi iso, ollut alusta asti (yli 10v).

[/quote]

Sama peitto? Vaihtakaa jo uuteen.

Vierailija
47/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat, usein vieraillaan toistemme peittojen alla mutta jossain vaiheessa yötä on pakko ottaa hajurakoa ja laittaa peitto väliin kun mies on niin kuuma, ja välillä hikoilee öisin. Mutta toisinaan nukun oma peitto jalkojen välissä ja miehen kanssa saman peiton alla.

Vierailija
48/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jopa omat huoneet kun kaupasta ei löydy näiden vuosien jälkeen tarpeeksi leveää sänkyä. Suosittelen vilpittömästi kaikille "kämppiksinä" eläville pariskunnille.. Saattaa saada muutaman vuoden lisäaikaa.

Vierailija
49/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat. Nukkumaan mennessä yhdistetään peitot ja aamulla herätään joko saman peiton alta tai erikseen. Kyllä sitä läheisyyttä saa jos haluaa, ei ne peitot sitä estä ;)

Vierailija
50/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 00:59"]

Meillä on jopa omat huoneet kun kaupasta ei löydy näiden vuosien jälkeen tarpeeksi leveää sänkyä. Suosittelen vilpittömästi kaikille "kämppiksinä" eläville pariskunnille.. Saattaa saada muutaman vuoden lisäaikaa.

[/quote]

Kurjaa :( Mutta mihin tarvitsette tuota lisäaikaa? Eikö kannata erota, jos kaikki on jo kokeiltu. Pääsisitte uuden, hyvän elämän alkuun nopeammin, eikä tarvitsisi kärvistellä onnettomana. Hukkaan menee aikaa, kun kämppiksinä elää.

Vierailija
51/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 21:40"]Yks iso! Mököttäessä molemmat kääntää selkänsä, mutta isosta peitosta riittää kyllä molemmille. Toista se oli sillon, kun oli yks yhteinen normaalikokonen peitto.. ;)

[/quote]

Nuorina me nukuttiin yhden normaalin peiton alla, mies piti minua sylissään koko yön. Kaupaan sitä. :(

Nykyään ollaan 30 v. ja molemmilla omat peitot. Mies vielä kääntää selän minulle kun alkaa nukkumaan. Tilasin muutama kuukausi sitten ison kauniin pussilakanan ja ajattelin, että hommataan myös parisängyn peitto vaihtelun vuoksi. En ole ostanut peittoa vielä, jotenkin pelottaa, ettei mies ehkä enää suostu nukkumaan saman peiton alla kanssani.

Vierailija
52/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 23:12"]Mekin nukuttiin suhteen alussa kapeassa yhden ihmisen sängyssä kapean peiton alla. Nykyään meillä on erikoisleveä sänky ja yksi iso yhteinen peitto. Ihanaa on nukkua lusikassa saman peiton alle kääriytyneenä. Suhdetta on takana pian 30 vuotta.

[/quote]

Kuulostaa ihanalta!

Vierailija
53/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nukkua samassa sängyssä, jos ei mahdu saman peiton alle???

Vierailija
54/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 01:32"]

Miksi nukkua samassa sängyssä, jos ei mahdu saman peiton alle???

[/quote]

Voi kun elämä ois aina noin yksioikoista :D Ihmisillä on erilaisia tarpeita, toinen haluaa nukkua ohuen peiton alla, toinen paksun. Toinen haluaa leikkiä tortillaa, toinen nukkua selallään sileän peiton alla. Toiset hikoilee, toiset palelee. Pitäisikö erota, jos ei pysty saman peiton alla nukkumaan?

Vierailija
55/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen peitto ja minun peitto eli oman peittoni rullaan jalkojen ja käsien väliin ja sitten vähän miehen peiton kulmaa käden ja kyljen päälle niin hyvä on.

Vierailija
56/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMat. Mies haluaa paksumman peiton lämpimilläkin säillä ja kääriytyy siihen kuin kaalikääryle. Meikäläisellä on vähänkin lämpimämmillä säillä pelkkä pussilakana ja sekin usein vaan perseen päällä tai puoliksi mytättynä mahaa vasten.

Vois olla hankalaa näin erilaisten peittomieltymysten yhdistäminen :)

Vierailija
57/57 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat mieluummin.

Meillä ex halusi, että varpaat on hyvin piilotettu peittoon, ja ylävartalo paljaana. Minä taas vedin peiton korville, mutta varpaat piti olla peiton ulkopuolella. Ja ex piereskeli, hyi hitto ja yäk. Ja sitten vielä sai taistella siitä saamarin peitosta, joka yö.