Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höh, ufoja ei olekaan, olen pettynyt

Vierailija
04.07.2014 |

Olin jo elätettyt toiveita pienestä vihreästä miehestä! :O

http://www.hs.fi/ulkomaat/1950-luvun+ufohavaintojen+syy+selvisi++CIA+tunnusti/a1404439995022

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän UFOja on, UFO = Unidentified Flying Object, eli tunnistamaton lentävä esine.

Kaverin frisbeekin on UFO jos sitä ei tunnista.

Vierailija
2/3 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kummituslentokoneet

Entäs nämä sitten? Tai se -69 lentäjien outo havainto Suomessa? Oliks nekin vaan jotain vakoilukoneita :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hätää...kyllä niitä on!

vaimo, minä ja veljeni näimme sellaisen aluksen jota ei varmasti ihminen ole rakentanut. alle 50 metrin päässä, pimeällä pilvettömällä taivaalla, n.10 metrin halkaisija ja 3 metriä korkeimmasta kohtaa paksu "tyypillinen" lautanen jonka ympäri pyöri hitaasti punainen ja keltainen(ja vähän hopeanharmaata) väri.

siinä se äänettömästi leijaili muutamia sekuntteja meidän tuijottaessa ihmeissään/paniikissa melkein p***at housus, kunnes yhtäkkiä olimme kävelemässä pois paikalta ilman muistikuvia taikka edes keskustelua tapahtuneesta.

vuorokausi myöhemmin meille kaikille tuli samaan aikaan "takaisin mieleen" tapahtunut täysin elävinä muistikuvina...oltiin selvinpäin, eli kyseessä ei ole humalan aiheuttama muistin "menetys".

tapauksessa oli myös mahdollinen, mutta ei kovin pitkä aikakato.

olin aina ollut sitä mieltä että maailmankaikkeudesta löytyy vaikka kuinka paljon(älykästäkin) elämää, mutta vasta tämän jälkeen uskon niiden myös vierailevan täällä. 

nyt joku vetoaa kuitenkin taas välimatkoihin tähtien välillä ja väittää kaiken ufoilun mahdottomaksi. jos ihmiskunnan tämänhetkinen teknologiataju ei sitä vielä ymmärrä, niin onhan se mahdollista että MEKIN vuosituhansien/miljoonien aikana opimme ehkä uutta ja jopa tähtienvälisen matkustelun! tiedemaailmalla on semmoinen paha tapa pitää itseään erehtymättömänä ja kuvitellen jo tietävänsä kaiken, tyrmäten kaiken sellaisen olankohautuksella tai väittäen huuhaaksi, josta voisi olla paljon hyötyä tieteelle... olihan maapallon pyöreys ja sen kiertäminen auringon ympärikin tiedeyhteisön mielestä huuhaata pitkän aikaa.

rauhaa ja rakkautta kaikille! :)