Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joku ihminen, josta fantasioitte?

Vierailija
02.07.2021 |

Vaikka ei olisi mitään ihastusta taustalla. Mutta sellainen ihminen tosielämästä, joka on aina fantasioissanne? Minulla on ja mietin, onko se ihan oikein sitä ihmistä kohtaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks varattu työkaverimies. Olen yrittänyt vähentää fantasiointejani, mutta tämä tulee uniini, minkäs teet.

Siirry scifiin?

Jeps. Sitten varmaan näkisin hänestä kuumia unia kun me pantais menemään Starship Enterprisen ohjaamossa. Mukaan tulis ehkä jotain Alieneita, mutta asetelma tuskin muuten muuttuisi vähemmän hekumalliseksi. 👽

Vierailija
22/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks varattu työkaverimies. Olen yrittänyt vähentää fantasiointejani, mutta tämä tulee uniini, minkäs teet.

Siirry scifiin?

Jeps. Sitten varmaan näkisin hänestä kuumia unia kun me pantais menemään Starship Enterprisen ohjaamossa. Mukaan tulis ehkä jotain Alieneita, mutta asetelma tuskin muuten muuttuisi vähemmän hekumalliseksi. 👽

Huh. Oujee. Visitors ja Diana on aika raju, kun nielaisee rotan. Ja se ääni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dean Winchester

24/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useitakin: Katri (kulmunit, lääh puuh) Kulmuni ja Sara Sieppi silloin, kun sen paino lisääntyi 10 kiloa ja suurin osa meni rintoihin ja loput takamukseen! Pasha, se suomalaisvenäläinen kaunotar, joka on hyvin rintava eli hänellä on hyvin suuret rinnat. Toki vähän nuori neitonen on hän vielä. Ja lopuksi se Suomen Sabriinaksi nimetty rintava perheenäiti, joka laulaa ja jolla on pyöreä takamus. Siis en vielä tunne ketään noista (olen katsellut vain kuvia ja videoita internetistä), mutta olisi tarkoitus saada ne kaikki jollakin tapaa mökille saunomaan ja mölkkyä pelaamaan.

Vierailija
25/25 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasion puoli metriä itseäni pidemmästä ja ainakin 80 painavammasta työkaveristani....mietin mahdollisia asentoja jne.

Äh, en saa häntä pois mielestäni.

Myös yhden tunnetun poliitikon käsivarret saavat minut kostumaan...ihan vain lehtikuvissa olen nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan