Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tinderissä ja muissa vastaavissa paikoissa on niin älyttömän vähän edes kohtuullisen fiksuja miehiä?

Vierailija
02.07.2021 |

Määrällisesti kyllä miehiä riittää, mutta todella harvoja voisi edes harkita parisuhteeseen. Tai edes pelkäksi panoksi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on viety jo alle 25v.

Jämät jäljellä tai 2. , 3n kierroksen kpäät.

Myöhästyit, . Juna meni jo.

Vierailija
2/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ihmiset eivät roiku tindereissä sun muissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päättelet heidän fiksuutensa Tinder-kuvasta tai profiilista?

Vierailija
4/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet panostaa siellä määrään, ei laatuun. Ne kuvittelee, että sopimalla joka paikkaan tulee salista. Ei niille ole loppupeleissä väliä, mitä nainen ajattelee, tuntee tms, kunhan on pantava. Oikeasti ne haluaisi sen nuorimman ja kauneimman, ja sitä kaiki yrittää, mutta kun niitä ei riitä kaikille, niin pakko yrittää kaikkea.

Vierailija
5/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne harvat muutamat pitävät kynttiläänsä vakan alla. Kausia etteivät viitsi roikkua välppäämässä.

Vierailija
6/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet panostaa siellä määrään, ei laatuun. Ne kuvittelee, että sopimalla joka paikkaan tulee salista. Ei niille ole loppupeleissä väliä, mitä nainen ajattelee, tuntee tms, kunhan on pantava. Oikeasti ne haluaisi sen nuorimman ja kauneimman, ja sitä kaiki yrittää, mutta kun niitä ei riitä kaikille, niin pakko yrittää kaikkea.

Nimenomaan naisten ulkonäkö siellä pakottaa vetämään ne vasemmalle.

Vierailija
7/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että alkuperäinen kysyjä tarkoitti, että miksi siellä on niin vähän komeita (ja kouluttautuneita) miehiä. Puhdas valistunut arvaus.

Vierailija
8/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten enemmistö valitettavasti on vähän yksinkertaista porukkaa. Niin miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
9/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on taparikollisia ja peräkamarin poikia.

Vierailija
10/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä miehistä isompi osa on junsvotteja ku naisista.

Ja meidät kunnolliset miehet rengastetaan nopeaa.

Vierailija
11/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kysyisin miehenä naisista? Miksi siellä ei ole naisia joita voisi ottaa tosissaan? M35v

Vierailija
12/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

No esimerkiksi siitä, että miehellä ylipäätän ON profiiliteksti, josta käy ilmi jotain persoonallisuudesta, tärkeinmät mielenkiinnonkohteet ja mitä hän on hakemassa, ja että kuvat ovat siistejä ja edustavia eivätkä mitään bileörveltämistä tai paidattomia saliselfieitä.

Itse Tinderissä ollessani vedin automaattisesti vasemmalle kaikki miehet, joilla ei ollut profiilitekstiä ollenkaan tai joiden profiilista kävi ilmi tyyliin pelkkä pituus, joka ei minua voisi vähempää kiinnostaa. Ikinä en vetänyt ketään vasemmalle koko profiilia katsomatta.

Vierailija
13/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistisia tai pelimiehiä suurin osa siellä

Vierailija
14/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinun mielestäsi nuo miehet ovat niitä jänniä miehiä. Meitä yksin asuvia, omissa oloissa viihtyviä akateemisia miehiä on pilvin pimein, koska meitä eivät ikäisemme tai nuoremmat naiset edes huomaa mutta emme myöskään halua mitään vanhoja mummoja.

M34, DI. 

Vierailija
15/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

No esimerkiksi siitä, että miehellä ylipäätän ON profiiliteksti, josta käy ilmi jotain persoonallisuudesta, tärkeinmät mielenkiinnonkohteet ja mitä hän on hakemassa, ja että kuvat ovat siistejä ja edustavia eivätkä mitään bileörveltämistä tai paidattomia saliselfieitä.

Itse Tinderissä ollessani vedin automaattisesti vasemmalle kaikki miehet, joilla ei ollut profiilitekstiä ollenkaan tai joiden profiilista kävi ilmi tyyliin pelkkä pituus, joka ei minua voisi vähempää kiinnostaa. Ikinä en vetänyt ketään vasemmalle koko profiilia katsomatta.

Ja tuon käsität fiksuutena? Että on viimeisen päälle tehty Tinder-esittely? Kerron sulle nyt salaisuuden: Tinder toimii vain ja ainostaan henkilön ulkonäön pohjalta. Se persoona ei kiinnosta kuules ketään, pituus kylläkin. Itse kuvien tyylistä voi toki jokainen olla mitä mieltä haluaa. Ole hyvä.

Vierailija
16/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ethän tarvitse kuin yhden, jos olet itse haluttava match.

Mitä siis valitat?

Vierailija
17/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ethän tarvitse kuin yhden, jos olet itse haluttava match.

Mitä siis valitat?

Tämä!

Vierailija
18/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Ja tuon käsität fiksuutena? Että on viimeisen päälle tehty Tinder-esittely? Kerron sulle nyt salaisuuden: Tinder toimii vain ja ainostaan henkilön ulkonäön pohjalta. Se persoona ei kiinnosta kuules ketään, pituus kylläkin. Itse kuvien tyylistä voi toki jokainen olla mitä mieltä haluaa. Ole hyvä.

Naisissa niitä fiksuja ulkonäöllisesti ei ole. Ehkä noin 90% saa heti vetää vasemmalle kun kuva on sellainen että olisi aihetta kysyä heti Miltä oikeasti näytät. Ei niistä tule match

Vierailija
19/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tavallisella miehellä nousee kusi päähän, kun saavat yhden naisen koukkuun, niin luulevat että pystyvät vielä paremman näköisen muijan saamaan tilalle.

Vierailija
20/30 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HSEn adonis kirjoitti:

Niin että minä ja muut kaltaiseni (joita tunnen useita) emme sitten mielestäsi ole ihmisiä ollenkaan, kun olemme ensisijaisesti kiinnostuneita potentiaalisen kumppanin henkisistä ominaisuuksista?

Valitettavan pinnallisessa kuplassa elät, ja se vahvistaakin AP:n toteamuksen: Tinderin yleinen taso on valitettavan huono, jos toivoo löytävänsä sielunkumppanin, joka on kiinnostunut minusta ihmisenä eikä vain ulkonäkö edellä valittavan sänkyseurana.