Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden kumppanin mielestä minun pitäisi selvitä helteillä nesteillä ja omenilla, kuten hänen eksänsä

Vierailija
02.07.2021 |

Minulla on myös helteellä suht. normaali ruokahalu. Tanssia harrastava eksä kuulemma pärjäsi kesät parilla omenalla, vedellä ja mehukeitolla päivässä. Minua katsoo vastenmielinen ilme naamalla, jos syön vaikka kanaa ja perunaa. Itsehän tilaa kebabia tai mahdollisimman lihapitoista pizzaa nyt kun on majaillut luonani. Ei osaa muuta kuin valittaa ja pelata puhelimella. 22v on äijällä ikää. Heitänkö vaan ulos kun en jaksa kuunnella nalkutusta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset luulevat tarvitsevansa enemmän ruokaa kuin mitä todellisuudessa tarvitsevat. Suurin osa suomalaisista jo ylipainoisia. Mä en enää ota kumppanikseni yhtään sellaista vakittajaa, joka ei muka pärjää ilman jatkuvaa syömistä. Eihän kesähelteillä normaali ihminen jaksa paljon mitään edes syödä. Luonnossa elävät eläimetkin vähentävät syömisiään luonnollisesti.

Aamen. En käsitä että miten joillekin tulee "kesäkiloja". Teen erittäin kuumaa ruumiillista työtä jossa hikeä valuu työvuoron aikana litroittain ja kulutan kaiken syömäni, kesällä laihdun entisestäänkin (olen hoikka ja vähärasvainen) kun ruokahalu huononee.

Vierailija
22/22 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tekisit kuin eksäni" -tyypit kannattaa heittää ulos AINA.

Minkähän takia ex on ex? Varsinkin kun on ollut niin paljon parempi kuin nykyinen, tai siis tuleva ex?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä