Kohdun poisto
Onko tietoa, vaikuttaako kohdun poisto millä tavalla seksielämään?
Kommentit (9)
Eikä tarvitse tutun partnerin kanssa ehkäisyä! Mutta jos loikit mättähältä mättähälle, niin kyllä se kumitulppa on tarpeen. Kohdunpoisto ei suojaa tautitartunnoilta!
Mä oon kateellinen. mäkin haluan kohtuni pois, ni pääsis kivuista.
Meillä loppui seksielämä kohdunpoistoon. Alapää on oudon tuntuinen ja kiihottuessa vain sattuu ja kutisee sisältä. Ja leikkauksesta jo vuosia! Emätin on vain outo pussi, josta puuttuu kohdunkaula... Elämä pilalla.
Mietin sitä, että orgasmissa ainakin mulla kohtu supistelee. Voiko sitten kohdun poistamisen jälkeen enää saada orgasmeja? Yhden miehen nainen olen.
ap
15v ilman kohtuia. Seksielämä on vaan parantunut. Kiihottuminen samalla tasolla, kuin ennen poistoa. Orgasmit parantuneet.
Elämä parantunut. Ei kuukautisia huolena.
En saa enää edes itse tuotettuna orgasmia. Mullakin juuri kohtu ja kohdunkaula reagoivat ennen voimakkaasti. Nyt siellä on vain arpi, joka kutisee. Terv. 5
Elämänlaatu ja seksi paljon parempaa kohdunpoiston jälkeen!
Ei enää menkkakramppeja eli elämänlaatu parantunut huoimasti ja seksielämä kukoistaa kohtu poistettu 5 vuotta sitten
Miten pitäisi vaikuttaa? En minä kohtua seksiin ole ikinä tarvinnut. No sen vaikutti, että paljon parempaa, kun ei ollut enää kipuja ja ei ole kuukautiset olleet esteenä muutaman viikon välein.