Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hupaisa tapaus kadulla, takaapäin pienissä shortseissa juokseva nainen, blondit hiukset puoleen selkään, olikin n. 70-vuotias :D (poikajoukko vislasi autostaan hänelle)

Vierailija
02.07.2021 |

Mopoautolla ajavat pojat näkivät naisen takaapäin hölkkäävän. He vislasivat ja heiluttivat naiselle. Kun menivät ohi, poikien ilmeet olivat melkoiset kun n. 70v mummu lähetti heille pokkana lentosuukon :D Lähti melko vikkelään mopoauto kiitämään

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin ei tapahtunut ja törkeää käytöstä ylipäätään vislailla kenellekään.

Vierailija
2/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä juttu taas. Kirjoittajalla ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se olin minä ja olen 35 enkä 70v.

Vierailija
4/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei voi ymmärtää muut kun Hervannassa asuneet :D voin kuvitella. Perääni on myös huudeltu vaikka olen kohta 40v, en niin hehkeä enää naamastani, mutta hiukset vaalea kiharapilvi ja olen hoikka.

Vierailija
5/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä oon todistanu vähän samanmoista tilannetta.

Pelottavia kaikki tekotukka sutturat, kun niistä ei oikeesti voi tietää takaapäin ovatko vanhoja, nuoria, miehiä, naisia.. Ei paranis vislailla.

Vierailija
6/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä naisella oli etuosansa verhona, jos takaapäin oli pienet shortsit.

Vierailija
7/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan tapahtui ja nämä M*hammedit nyt eivät paljon kysele mikä on törkeää ja mikä ei :D 

T. Hervannassa asuva ap

Okei, tämä oli naula tarinan arkkuun. Muham-teinipojilla ei todellakaan ole mopoautoja.

Vierailija
8/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kuin huumetta! Johanna hurahti tantraan: ”Sitten kun tapaan mun miehen...”

Tantrassa uskotaan seksuaalisuuden voimaan ja kohtaamiseen,

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/199944ac-4521-4a2a-a672-7c0e8e7cd804

Vierailija
9/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti on vanhoja ihmisiä joilla on vielä sirpakka vartalo, nuorekas pukeutumistyyli ja tuuheat hiukset. Hyvinkin voi kauempaa takaapäin katsottuna erehtyä. Läheltä katsottuna näkee kyynärpäistä ja alleista jos on lyhyet hihat.

Vierailija
10/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muakin kääntyneet miehet katsomaan, kun ohi menevät.

Eivät kyllä pitkään katso🤣.

Olen 175/56, pitkät hiukset.

Olen 62v, naamasta 62vuotiaan näköinenkin.

Vierailija
11/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän yli 80 vuotiaskin käy jos seksuaalinen hätätila yllättää

Vierailija
12/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valetta.

Vierailija
13/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin harrastanut hänen kanssaan lähempää tuttavuutta. Kyllä lentosuukko senverran vahva viesti on.

Vierailija
14/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. 171/55 treenattu 46-vuotias. Pitkät hiukset. Lenkillä ollessani hyvin tyypillistä, että takaapäin tuleva auto ajaa hitaasti kohdalle ja kaasuttaa naaman nähtyään nopeasti pois paikalta. Tapahtuu liian usein ollakseen sattumaa tai omaa kuvitelmaa.

Tuo lentosuukko oli kyllä hyvä. Arvostan.

Vierailija
15/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan tapahtui ja nämä M*hammedit nyt eivät paljon kysele mikä on törkeää ja mikä ei :D 

T. Hervannassa asuva ap

Okei, tämä oli naula tarinan arkkuun. Muham-teinipojilla ei todellakaan ole mopoautoja.

Täällä päin kyllä on, muutamalla "rikkaan" perheen kantiksilla on, mutta sitten näkyy näitä tummempia versioita joilla on. Tai voi olla että vaan muutamalla on, mutta änkeytyvät sitten samoihin autoihin.

Vierailija
16/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen todistanut tätä, mopopojat vislaili ja huuteli "hyvä per se" jne kaupan pihassa mopoautosta nouseelle ruskettuneelle, hoikalle, lyhyelle (noin 155cm) naiselle jolla oli  korpinmustat hiukset alaselkään, lyhyet farkkusortsit, olkaimeton toppi ja kieltämättä hiton kiinteä kroppa. Kun nainen kääntyi, näkyi rusinaksi kuivunut vanhemman fitneshirmun naama, tiedätte varmaan semmoinen rahkan ja treenaamisen kuivuttama.  Arvelin olevan 45-50v. Poikien ilmeet olivat näkemisen arvoiset :D

Vierailija
17/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. 171/55 treenattu 46-vuotias. Pitkät hiukset. Lenkillä ollessani hyvin tyypillistä, että takaapäin tuleva auto ajaa hitaasti kohdalle ja kaasuttaa naaman nähtyään nopeasti pois paikalta. Tapahtuu liian usein ollakseen sattumaa tai omaa kuvitelmaa.

No ei siinä kohdalla nyt kukaan jarrua ala polkemään ja pää takakenossa vilkuile vaikka naamasikin olisi miten upea. Maisemat on siinä kohtaa nautittu, matka jatkuu.

t. autoilija

Vierailija
18/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpä haukkuko toisten ikiä!

Suhteuta ensin oma naamasi, kehosi, kuntosi ja arvosi ikääsi ja mitäs paljastuukaan??!!!

Vierailija
19/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen todistanut tätä, mopopojat vislaili ja huuteli "hyvä per se" jne kaupan pihassa mopoautosta nouseelle ruskettuneelle, hoikalle, lyhyelle (noin 155cm) naiselle jolla oli  korpinmustat hiukset alaselkään, lyhyet farkkusortsit, olkaimeton toppi ja kieltämättä hiton kiinteä kroppa. Kun nainen kääntyi, näkyi rusinaksi kuivunut vanhemman fitneshirmun naama, tiedätte varmaan semmoinen rahkan ja treenaamisen kuivuttama.  Arvelin olevan 45-50v. Poikien ilmeet olivat näkemisen arvoiset :D

Olispa kiva kun olisi se tasapaino. Itsellä vartalo lösö mutta naama kuosissa kiitos neuroottisen ihonhoidon ja geenien.

Vierailija
20/35 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysi vale!

Ei ole vasta 46-vuotiailla niin rupsahtanut naama kuin annat ymmärtää!

Aikaisinpa olet sitten rupsu!

Anne Kukkohovi, Pippa Laukka ja Linda Lampenius ovat kaikki 50 täyttäneitä.

Jerry Hall täyttää tänään 65! Ja on upea edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi