Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa jos korvaa kaikki hampaat implanteilla

Vierailija
01.07.2021 |

Niin kuin leffatähdet tekee. Paljonko maksaa Suomessa? Riittääkö 50 tuhatta euroa?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa noin 10000€ Aina halvemmaksi tulee teettää isompi määrä.

Vierailija
2/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin hommata uudet hampaat itselleni sen jälkeen kun täytän 40. Oon nyt 35 ja olen nuoruudessani tuhonnut osan hampaistani huonoilla elintavoilla ja surkealla suuhygienialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata sellaiset teräshampaat niin kuin Jawsilla Bond-leffoissa. Tulee pidemmän päälle halvemmaksi.

Vierailija
4/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne useamman kymppitonnin maksoi.

Isälläni on.

Max 50 000 maksoi. Miten mulla on joku 30 000 summa mielessä?

Tästä tosin aikaa 15 vuotta.

Vierailija
5/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin per hammas.

Vierailija
6/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaasti käsityönä tehtynä tulee maksamaan 35 000 - 50 000 € ja tiedän, koska tutulle on laitettu koko suuhun. Maksoi noin 35 000 €. 

Kysyin juuri lisätietoja häneltä. Kertoo vielä, että hänellä on 28 hammasta suussa. Takaa poistettiin silloin kun loput kruunutettiin. Viisaudenhampaisiin ei suositeltu kruunuja ollenkaan, vaan ne lähtivät suoraan poistoon. Sekä metallokeraamisia että keraamisia kruunuja, että etuhampaisiin osittain keraamiset laminaatit eli ei kruunuja, mutta näyttää siistiltä. Ei yhtään muovista. Nykyään on monentasoisia hampaita. On tärkeää valita kokenut erikoishammaslääkäri ja vähintään yhtä tärkeää valita taitava hammasteknikko.

Vierailija
7/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle maksoi onneksi sossu. 2 hammasta on enää omia juurihoidettuja. Loput implantteja. Huumeet ja huono lapsuus vei multa omat hampaat. Nyt on hampaat kuin filmitähdellä.

Vierailija
8/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle maksoi onneksi sossu. 2 hammasta on enää omia juurihoidettuja. Loput implantteja. Huumeet ja huono lapsuus vei multa omat hampaat. Nyt on hampaat kuin filmitähdellä.

Niin ja olen kiitollinen sossulle. Kannattaa kysyä sieltä ettei turhaan itse maksa.

Vierailija
9/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, sossu ei maksa implantteja. Tekarit voi saada tai sillan, jos on vielä omia jäljellä.

Vierailija
10/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota samalla timantti implantit. Ovat muotia Usa: ssa, pian meilläkin.

Vierailija
11/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, sossu ei maksa implantteja. Tekarit voi saada tai sillan, jos on vielä omia jäljellä.

Kyllä maksaa. Itse toki olen ulosotossa kun on huumevelkoja lähes 100 000e.

Vierailija
12/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun kiva. Olen työssä käyvä ihminen ja hoitanut asiani suht hyvin. Lapsuus ei antanut parasta mahdollista lähtökohtaa minullekaan mutta sinnittelin ja löysin oman paikkani kuitenkin. Nyt on hampaiden kanssa ongelmia ja tarvitsisin implantin poistetun hampaan tilalle vaan ei riitä rahat, maksaa yli 2 tonnia. Hymy ei ole niin kuin filmitähdellä. Mutta hienoa, että narkkareille maksetaan uudet legot.

Vierailija
13/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kunnon muovitekarit käy? Ovat kevyet ja helpot puhdistaa. Saa niin komeat ja hohtavat kuin haluaa.

Vierailija
14/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parodontiitti estää implantit. Kiva, kun narkkarikin voi sellaiset hankkia, mutta ei tämän paskan hammassairauden omaava.

Vierailija
15/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kun kiva. Olen työssä käyvä ihminen ja hoitanut asiani suht hyvin. Lapsuus ei antanut parasta mahdollista lähtökohtaa minullekaan mutta sinnittelin ja löysin oman paikkani kuitenkin. Nyt on hampaiden kanssa ongelmia ja tarvitsisin implantin poistetun hampaan tilalle vaan ei riitä rahat, maksaa yli 2 tonnia. Hymy ei ole niin kuin filmitähdellä. Mutta hienoa, että narkkareille maksetaan uudet legot.

Nämä on näitä oikeistotrollien juttuja joilla voidellaan ihmisiä sosiaaliturvan alasajoon.

Vierailija
16/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat varmaan lainaa pankista jos sulla on luottotiedot kunnossa.

Vierailija
17/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin ottamaan proteesin, kun olen köyhä. On se kiva näin 44vuotiaana iltaisin ottaa hampaat suusta pois. Hyi mikä näky ilman proteeseja, suu on kuin 100vuotiaalla. Vieläpä sinkkuna. Taitaa sinkkuus olla taattu, näillä proteeseilla.

Vierailija
18/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parodontiitti estää implantit. Kiva, kun narkkarikin voi sellaiset hankkia, mutta ei tämän paskan hammassairauden omaava.

Olen nykyään kuivilla.

Vierailija
19/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin ottamaan proteesin, kun olen köyhä. On se kiva näin 44vuotiaana iltaisin ottaa hampaat suusta pois. Hyi mikä näky ilman proteeseja, suu on kuin 100vuotiaalla. Vieläpä sinkkuna. Taitaa sinkkuus olla taattu, näillä proteeseilla.

Sossusta saat maksusitoumuksen Mehiläiseen jos olet köyhä.

Vierailija
20/42 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja pari synnynnäisesti puuttuvaa hammasta, 3000 e/hammas. Kaikki omasta pienestä palkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän