Fazer vai Marabou?
Valitan, Marabou. Alusta asti, vaikka en ole edes suomenruotsalainen. Sinä?
Kommentit (25)
Vatseri, aina ja ikuisesti! Marapuun suklaa on ihan liian makeaa.
Fazer. Maraboukin on hyvää, mutta se on sellaista "sokerisemman" (vähän halvemman) makuista kuin Fazer. Fazer on täyteläisemmän makuista.
Marabou. Mä olen kyllä elänyt ruotsalaisen lapsuudenkin :D
Fazer.
Juurikin siksi että Marabou on liian makeaa.
Ennen tykkäsin Fazerin punaisesta mutta kyllä sininen vie nykyään voiton. Tai paras on keltainen eli pähkinäsuklaa ja violetti eli pähkinä-rusinasuklaa. Sitä ei jossain vaiheessa saanut mistään ja nykyään saa citymerketista.
Fazer.
Maraboullakin on hyviä suklaita, mutta Fazeriin olen enemmin kiintynyt.
Lol "vaikka en ole suomenruotsalainen". Ihan kuin tuolla nyt ois asian kanssa mitään tekemistä. Veikkaanpa, että enemmistä Suomessa kasvaneista ja eläneistä suomenruotsalaisistakin valitsee Fazerin ennemmin. Toki sitten osa valitsee Maraboun mutta niin valitsee osa suomenkielisistäkin. Ja oon kyllä törmännyt ihan ruotsalaisiinkin jotka suosii Fazerin suklaata.
Faneille meidän perheeltä viisi ääntä. Niin minä kuin miehenikinbja perheen kolme teiniä tykkäämme kaikki Fazerista enemmän. Marabou on kaikkien mielestä liian makeaa. Se menettelee joskus, mutta jos saa valita ostaako Fazeria vai Marabouta, niin Fazer lähtee mukaan aina.
Itse valitsen Fazerin.
Maraboun suklaat ovat yli sokerisia, ei niitä voi edes kahvin kanssa nauttia.
Jotkut Maraboun joulukonvehdit ovat kyllä tosi hyviä, niissä raha ei mene hukkaan-
Mutta tavallisessa suklaan valinnassa ja suklaapatukkojen valinnassa valitsen aina Fazerin.
Fazerin suklaita myydän laajasti myös Ruotsissa ja ruotsalaisissa lentokentillä.
Suosituin suomalainen suklaa kaikilla lentokentillä tax free myymälöissä on Geisha.
Mutta kaikkien maiden lentokentille ei Fazerin suklaa edes pääse myyntiin. Ei myöskään Marabous.
Belgia ja Sveitsi ovat arvostetuimpia suklaan tuottajia maailmassa, globaalisti.
Fazer on laadukkaampaa ja maustettujen suklaiden valikoima parempi. Maraboulla oli kyllä yksi suklaalevy joka oli suosikkejani kaikista suklaista, se Polka-suklaalevy, mutta se hävisi, en tiedä saako sitä sitten Ruotsista, Suomesta ei enää.
En kyllä ymmärrä miten suomenruotsalaisuus liittyisi siihen, että pitää ruotsalaista suklaata parempana.
Maraboun appelsiinikrokantti. Niin hyvää!
Sininen vai punainen fazer? Marabou on sinistä fazeria parempaa, mutta punainen fazer on taas marabouta parempaa.
Lapsena Marabou, nykyään Fazer. Mutta parasta on Ritter Sport!
Ehdottomasti Marabou! Toisaalta tykkään Geishasta yhtä paljon, mutta muut Fazerin suklaat ovat huonompia, joten Marabou!
Fazer,fazer ja FAZER!!! helposti parempaa ja ruotsalaiset kateellisia
Minulle Maraboun suklaa on liian makeaa, joten Fazer.