Palkka 2200;- ja siisti sisätyö, ei tarvitse tehdä mitään fyysistä
ja aikaa jää surffailuunkin sun muuhun "omaan toimintaankin" kun saa oikeat työt tehtyä. Virka-aika. Ei juurikaan asiakaspalvelua, ei tarvitse ainakaan myydä/tyrkyttää mitään, lähinnä neuvoa jos joku sattuu jotain kysymään.
Kelpaisko?
Kommentit (33)
Alakoulun opettajana saan samaa palkkaa
Ei. Mulla on samanlainen työ, palkka 4200
Liian huono palkka. Itsellä yli kaksinkertainen ja siinäkin riittää kun horisee joutavia :).
Kuolisin TYLSYYTEEN! totaali aivokuolio.
t. yksi joka tekee jo samaa, onneksi paremmalla palkalla.
Joo, jos olisin työtön. Mutta käyttäisin sen luppoajan työpaikkahakemusten tekoon. Olen ollut töissä, missä töitä on vähänlaisesti ja olin kuolla tylsyyteen, kun ei riittänyt oma-aloitteisestikaan tehtäväksi tarpeeksi töitä.
Mitä työtä te teette jotka saatte paljon palkkaa oleskelusta?
Oletkohan tulossa meille :D Eipä siitä duunissa nyt hullukaan enempää maksa kun homman voisi hoitaa kuka tahansa peruskoulun/lukion käynyt.
Mulla about sama. Paitsi että työtä ja vastuuta riittää, mutta kukaan ei vahtaa että miten pitää taukoja ja kun on saanut riittävästi tehtyä (päivän tavoite on määritelty) voi hyvällä omallatunnolla puuhata omiaan tai toki tehdä lisää töitä. Lisäksi työn sisältö on tosi kiintoisaa ihmisten tärkeisiin asioihin liittyvää: siksi kokee tekevänsä tärkeää työtä kaupan päälle. Vaikkei palkka päätä huimaakaan. Saan myös olla tekemisissä ihmisten kanssa haluamani mukaan = selvittää tietyt asiat itse valitsemallani tavalla.
Kelpaisi, olen työtön. Viimeisin hakemani paikka sisälsi käyden täydeltä töitä ja uutta opittavaa ja siitä olisi maksettu vain 1900€ ja senkin olisin ottanut mielelläni.
Jaaha!