Lidlin pähkinöistä saa syövän
Kommentit (28)
Tällä kertaa tällästä. Salmonellaa löytyy tosi usein juuri lidlin tuotteista ja myös hammaslankaa yms ruokaan kuulumatonta. Vähän väliä saa lukea näistä.
Onneksi en käy ikinä lidlissä vaan S-ryhmän laadukkaissa kaupoissa
No tuskinpa kukaan on juuri ton tuotantoerän pähkinöitä ehtinyt pitkäaikaisesti käyttää.
On erilaisia syöpiä: tupakasta saatu syöpä, radioaktiivisesta säteilystä saatu syöpä, Lidlistä saatu syöpä.
Karsinogeenien palauttaminen Lidliin on hankalaa. Täytyy jonottaa kassalle 30 minuuttia (Lidlin normaali jonotusaika). Sitten myyjä (jos sattuu ymmärtämään suomea tai englantia) painaa nappia, tulee kuulutus. Joskus myöhemmin päällikkö (jos sattuu olemaan paikalla myymälässä) tulee antamaan rahat takaisin.
Huh huh. Jos tää olisi Jenkkilä, Lidl haastaisi aloittajan oikeuteen. Vähän nyt rajaa uutisten tulkintaan.
Miksi lidl laittaa tuollaista ainetta pähkinöihin? Voiko vaatia korvauksia? Tuohan on murhaamista.
Vierailija kirjoitti:
Myös makkarasta saa syövän. Elämä on täynnä riskejä. Eteenpäin.
Noihin pähkinöihin on tarkoituksella lisätty hermomyrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Älä liioittele. Kyse karamellisoiduista pähkinöistä.
Äläkä sinä vähättele asiaa. Vai oletko idiootti?
Myrkyt koukuttavat kuluttajia, ja nämä palaavat uudestaan ja uudestaan Lidliin ostamaan samoja myrkkytuotteita.
Ite vedin vähän aikaa sitten tuollasen pussin kerralla karamellisoituja maapähkinöitä ja sen jälkeen tuli jotenkin outo ja huonovointinen olo. Varmasti johtui noista myrkyistä.
Vähän väliä on viime aikoina vedetty myynnistä seesamin siemeniä sisältäviä tuotteita myynnistä saman syyn takia.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3160802
https://kuluttaja.fi/artikkelit/seesaminsiemenia-sisaltavissa-tuotteiss…
https://www.ruokavirasto.fi/henkiloasiakkaat/tietoa-elintarvikkeista/ta…
Ei ole kyse pelkästään Lidlin tuotteista.
Lidlin isoin heikkous tuntuu olevan nämä myrkyt ja mú l k út hapan naama myyjät. Kerran liike oli menossa kiinni ja olin ottamassa leivonnaisia niin hapannaama äm mä veti sen leivonnaislevyn naaman edestä sieltä hyllystä ja kaatoi leivonnaiset roskiin. Samalla kattoi minua halveksuen. Halpojen hintojen ja mineraaliveden vuoksi käyn tuolla, mutta välillä lähden jotenkin surullisena kaupasta kun ne myyjät on aina vihaisia lidlissä.
Mikä pahinta, asiakkaalle ei tule takaisinvedoista mitään ilmoitusta.
Kuluttaja-sivulla oli listattu monta tuotetta, joiden takaisinvedoista ei ole näkynyt mitään ilmoitusta, itsekin olen ostanut tuotteita, eikä niistä ole näkynyt kaupassa josta tuote on ostettu, mitään ilmoitusta takaisinvedosta.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Jos tää olisi Jenkkilä, Lidl haastaisi aloittajan oikeuteen. Vähän nyt rajaa uutisten tulkintaan.
Maaseudun Tulevaisuus -lehdestä tuo juttu...
En lainkaan ihmettele, että juuri Lidlin tuotteista löytyy jatkuvasti kaikkea epämääräyksiä.
Luulisi olevan jokaiselle selvää, että jossain mättää ja pahasti, jos myy tavaraa halvempaan hintaan loputtomasti.
Lidlin tuotteiden raaka-aineet ovat kyseenalaisia, halpamaista tuotettuja, epähygieenisiä ja lisä- ja säilöntöaineita täynnä olevia tuotteita.
Ykkösluokan priima tavaraa yksikään liike ei pysty myymään halvalla, sillä jo tavaran sisäänosto hinta on niin suuri, että myös myyntihinnasta tulee kallis. Mutta A-luokan tavarasta kannattaakin maksaa.
Käyn harvoin Lidlissä, mutta kun aikoinaan muutaman kerran käväsin valikoimaa katsomassa, ja tartuin erääseen pakkaukseen, pakkaukseen jonka ruoka on meillä suosittu.
Ja kun luin sen pakkauksen tuoteselosteen ja myös sen, mitä ruokapakkaus myös saattaa sisältää, niin pakkaus suorastaan lensi vauhdilla takaisin hyllyyn.
Ja myös pysyy hyllyssä. Perheessämme ei syödä hyönteisten sisältämää ruokaa, koska mukana on myös aina epäpuhtauksia, matoja ja bakteereita.
Mielestäni jokainen saa ostaa ruokansa sielät mistä haluaa ja niinhän ihmiset ostavatkin.
Meille ei osteta Lidlin ruokaa, eikä tulla milloinkaan ostamaankaan.
Ja aivan olemme tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, keskitason koulutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lidl laittaa tuollaista ainetta pähkinöihin? Voiko vaatia korvauksia? Tuohan on murhaamista.
Siksi myy niitä, kun maistuvat hyviltä ja ihmiset ostavat vaikka mitä, kunhan se on vain halpaa.
Ja Suomi onkin erityisesti tunnettu siitä, että me syömme vaikka mitä ja ostamme vaikka mitä, kunhan se on vain halpaa.
Ostamme vaikka paskaa, kun se on tarpeeksi halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin isoin heikkous tuntuu olevan nämä myrkyt ja mú l k út hapan naama myyjät. Kerran liike oli menossa kiinni ja olin ottamassa leivonnaisia niin hapannaama äm mä veti sen leivonnaislevyn naaman edestä sieltä hyllystä ja kaatoi leivonnaiset roskiin. Samalla kattoi minua halveksuen. Halpojen hintojen ja mineraaliveden vuoksi käyn tuolla, mutta välillä lähden jotenkin surullisena kaupasta kun ne myyjät on aina vihaisia lidlissä.
Yhdessä lidlissä poistellaan tuotteiden hintatiedot ja tarjoushintalaput jo hyvissä ajoin illalla ennen kaupan sulkeutumista. Pitäisi muistaa kaikki ulkoa kun menee sinne?
Älä liioittele. Kyse karamellisoiduista pähkinöistä.