Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan naisystävä on 10 vuotta vanhempi kuin poikani

Vierailija
02.07.2014 |

Minun poika on siis 19-vuotias ja seurustelee itseään 10 vuotta vanhemman naisen kanssa. Itse olen 39-vuotias joten nainen on minua 10 vuotta nuorempi. Tuntuu ihan hirveän oudolta! Lisäksi ihmetyttää kuka nainen haluaa seurustella miltei teinin kanssa tuon ikäisenä? En tietenkään voi puuttua heidän suhteeseensa millään tapaa sillä poika on täysi-ikäinen ja tekee itse omat ratkaisunsa mutta ei tämä kyllä hyvältäkään tunnu. En viitsi sanoa pojalle mitään sillä pelkään että hän pahoittaa mielensä ja pahimmassa tapauksessa katkaisee välinsä minuun. Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin katsoa mitä tuosta tulee, vai?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa.

Mä olin 31 kun aloin seurustella mieheni kanssa, hän oli 19. Mentiin naimisiin vuotta myöhemmin. Anoppini on ollut alusta asti todella ihana ja ystävällinen, ja tutustunut minuun ihmisenä ilman mitään ennakkoluuloja iän vuoksi. Olemme hyvin läheisiä sekä mieheni että minun perheen kesken. 

Suosittelen sinullekin avointa mieltä poikasi seurustelukumppania kohtaan.

Vierailija
2/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 19:47"]Minun poika on siis 19-vuotias ja seurustelee itseään 10 vuotta vanhemman naisen kanssa. Itse olen 39-vuotias joten nainen on minua 10 vuotta nuorempi. Tuntuu ihan hirveän oudolta! Lisäksi ihmetyttää kuka nainen haluaa seurustella miltei teinin kanssa tuon ikäisenä? En tietenkään voi puuttua heidän suhteeseensa millään tapaa sillä poika on täysi-ikäinen ja tekee itse omat ratkaisunsa mutta ei tämä kyllä hyvältäkään tunnu. En viitsi sanoa pojalle mitään sillä pelkään että hän pahoittaa mielensä ja pahimmassa tapauksessa katkaisee välinsä minuun. Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin katsoa mitä tuosta tulee, vai?

[/quote]

Kerron sinulle järkyttävän anekdootin: minä olin 19-vuotiaana kiihkeässä seksisuhteessa sinun ikäisesi naisen kanssa, siis poikaystäväsi naisystävää 10 vuotta vanhemman naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinun tunteesi. Nainen voisi ihan hyvin olla ystäväsi joten tuntuu varmasti oudolta nähdä tuon ikäinen nainen poikasi seurustelukumppanina. Poikasi on kuitenkin sen verran nuori vielä että tilanne saattaa muuttua hyvinkin nopeasti moneen kertaan. Tsemppiä!

Vierailija
4/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta vanhempi? Voi, eihän tuo ole vielä mitään. Oma poikani raahasi näytille +50-vuotiaan naisen ollessaan itse 30-vuotias. Ei siinä oikein auttanut muu kuin sopeutua tilanteeseen. Nyt he ovat olleet yhdessä seitsämän vuotta. Nainen täyttää pian 60 vuotta joten lienee turha haaveilla lapsenlapsista. No se on poikani elämä se.

Vierailija
5/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus saa niin paljon alapeukkuja? Miettikää nyt itse. Teidän Nico-Petteri tuo kotiin tyttöystävän, tai oikeastaan naisystävän joka on KYMMENEN vuotta vanhempi kuin vielä miltei teini-ikäinen Nico-Petteri. Kyllä siinä väkisinkin äitinä tulisi mietittyä onko naisella ihan puhtaat jauhot pussissa sillä harvemmin 30-vuotiaat AIKUISET naiset seurustelevat vielä miltei teini-ikäisten kanssa.

Vierailija
6/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:10"]Miksi tämä aloitus saa niin paljon alapeukkuja? Miettikää nyt itse. Teidän Nico-Petteri tuo kotiin tyttöystävän, tai oikeastaan naisystävän joka on KYMMENEN vuotta vanhempi kuin vielä miltei teini-ikäinen Nico-Petteri. Kyllä siinä väkisinkin äitinä tulisi mietittyä onko naisella ihan puhtaat jauhot pussissa sillä harvemmin 30-vuotiaat AIKUISET naiset seurustelevat vielä miltei teini-ikäisten kanssa.

[/quote]

Miten niin miltei?

Vierailija
7/7 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 20:10"]Miksi tämä aloitus saa niin paljon alapeukkuja? Miettikää nyt itse. Teidän Nico-Petteri tuo kotiin tyttöystävän, tai oikeastaan naisystävän joka on KYMMENEN vuotta vanhempi kuin vielä miltei teini-ikäinen Nico-Petteri. Kyllä siinä väkisinkin äitinä tulisi mietittyä onko naisella ihan puhtaat jauhot pussissa sillä harvemmin 30-vuotiaat AIKUISET naiset seurustelevat vielä miltei teini-ikäisten kanssa.

[/quote]

Miten niin miltei?

[/quote] 19-vuotias on siinä rajoilla. Lasketaan vielä teini-ikäiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi