Velkajärjestely ja tulevaisuus
Pääsin tänä vuonna velkajärjestelyyn. Mietityttää, että mitä sen jälkeen? Vieläkö uo voi viedä esim perinnön kun velkajärjestely on ohi?
Kommentit (5)
Kysypä sieltä työntekijältä niin saat oikean vastauksen.
Mitä sinä et tajua velkajärjestelystä? Sen kun suorittaa on velat 0€
Vierailija kirjoitti:
Ei voi viedä perintöä nyt eikä velkajärjestelyn jälkeen.
Minä olen tämän kirjoittaja , olen velkajärjestelyssä. Jos saat maksukehoituksia velkojilta näytä niitä sille henkilölle joka järjesti sinut velkajärjestelyyn. ÄLÄ missään nimessä maksa muita maksuja kuin mitä on käräjäoikeuden päätöksessä. Perintäyhtiöt koettaa onneaan lähettämällä maksuja , mutta älä maksa. Olet suojassa kaikilta velkojilta joiden nimet löytyy käräjäoikeuden päätöksestä. Onnea ja tsemppiä : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tämän kirjoittaja , olen velkajärjestelyssä. Jos saat maksukehoituksia velkojilta näytä niitä sille henkilölle joka järjesti sinut velkajärjestelyyn. ÄLÄ missään nimessä maksa muita maksuja kuin mitä on käräjäoikeuden päätöksessä. Perintäyhtiöt koettaa onneaan lähettämällä maksuja , mutta älä maksa. Olet suojassa kaikilta velkojilta joiden nimet löytyy käräjäoikeuden päätöksestä. Onnea ja tsemppiä : D
Intrum tosiaan lähettää laskuja edelleen, vaikka pääsin velkajärjestelyyn. Vaihtoivat jopa erääseen laskuun lapseni nimen. Onneksi asia selvisi kun olin yhteydessä velkaneuvontaan.