Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vuotoa jatkuvasti. papa tulos 2

Vierailija
02.07.2014 |

Kierukka mulla on ollut vajaat 2v.

Nuorena kokeilin montaa eri pillerimerkkiä, mutta ylimääräistä tihkuttelua oli jo silloin. Se kuitenkin loppui lopetettuani pillerit.

Raskauksien jälkeen otin kierukan, ja nyt jälleen verta tiputtelee jatkuvaan. Kuukaudessa on ehkä 1vk ns normaalia, veretöntä aikaa. Sitten alkaa tihkuttelu ja huipentuu menkkoihin jotka kestää muutamam päivän runsaampina ja sen jälkeen taas pientä tuhrua n. Viikon verran.

Kävin keväällä papa-kokeessa ja tulos oli 2. Eli puoli vuotta ja uusi koe. Sitä tässä odottelen kauhulla, koska eikö nämä vuodotkin voi jo enteillä jotain pahaa? Pelottaa ja ahdistaa!

Seksistäkin menee maku, kun aina sotku tulee..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemp. Been there. Kolmosta löyty mulla vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
2/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka vai hormoni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:59"]Tsemp. Been there. Kolmosta löyty mulla vastaavassa tilanteessa.

[/quote]

Eiih.. miten sulla sitten asiat eteni ja hoidettiin?

Vierailija
4/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:01"]Kuparikierukka vai hormoni?

[/quote]

Hormoni kierukka.

Ap

Vierailija
5/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:59"]Tsemp. Been there. Kolmosta löyty mulla vastaavassa tilanteessa.

[/quote]

[/quote]

Muutokset poistettiin. Siitä jo muutama vuosi. Papat ollu ok sen jälkeen ja vuodot pois.

Vierailija
6/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:59"]Tsemp. Been there. Kolmosta löyty mulla vastaavassa tilanteessa.

[/quote]

[/quote]

Muutokset poistettiin. Siitä jo muutama vuosi. Papat ollu ok sen jälkeen ja vuodot pois.

Vierailija
7/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:01"][quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 09:59"]Tsemp. Been there. Kolmosta löyty mulla vastaavassa tilanteessa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olisi kyllä niin mahtavaa, jos minultakin saataisiin vuodot loppumaan näin "helposti"..

Syöpähän se kummittelee ja pelottaa..

Vierailija
8/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli luokka 2 kahdesti peräkkäin. Kunnallisellahan eivät poista muutoksia jos on "vain" kakkosta. Yksityisellä poistivat, ja sen jälkeen on ollut puhdas tulos joka kerta, samoin vuodot loppuneet. Enkä ole huolissani.

Vierailija
9/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa lk 2 ei kyllä mitenkään viittaa syöpään. Se on lievä muutos, joka joko pahenee tai paranee ja siksi sitä halutaan seurata. Mutta gynellä kannattaa noiden vuoto-ongelmien takia käydä.

Vierailija
10/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:16"]Papa lk 2 ei kyllä mitenkään viittaa syöpään. Se on lievä muutos, joka joko pahenee tai paranee ja siksi sitä halutaan seurata. Mutta gynellä kannattaa noiden vuoto-ongelmien takia käydä.

[/quote]

Tiedän kyllä, eikä luokka 3 myöskään vielä viittaa automaattisesti syöpään. Nämä vuodot vain tämän uutisen kaveriksi ovat saaneet omat pelot ja oman mielikuvituksen lentämään. Ja mielestäni se on ihan luonnollinen reaktio kaltaiselleni herkälle ihmiselle.

Vuotoihin ei juuri ole muuten otettu lääkärissä kantaa, kuin että kierukan takia voi kuulemma olla vuotoja?

Papa koe uusitaan sitten syksyllä. Tuntuu vain tuskallisen pitkälle ajalle odottaa, olipa kyse mistä tahansa.

Ap

Vierailija
11/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otsikon luettuani olin tulossa kysymään, onko sulla kierukka. Selittää vuodon ja papa-tuloksen.

Vierailija
12/12 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:29"]Vain otsikon luettuani olin tulossa kysymään, onko sulla kierukka. Selittää vuodon ja papa-tuloksen.

[/quote]

Oletko sitä mieltä, että kierukan poisto lopettaisi vuodon? Eikö vuodon luulisi rauhoittuneen tämän melkein kahden vuoden aikana?

Hyvä pointti, pitää pohtia sitäkin ratkaisua.

Jospa hormonaalinen ehkäisy ei vaan toimi, edes näin paikallisesti.. vaihtoehtoja ehkäisyksi ei lienee jäljelle kovin montaa jää..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan