Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillerit ja oudot kivut

Vierailija
02.07.2014 |

Aloitin juuri kolmannen e-pillerilaatan putkeen, eli en ottanut viime laatasta lumetabletteja vaan aloin suoraan syömään seuraavaa laattaa eteenpäin. Normaalisti kuukautiseni tulevat neljän lumetabletin jälkeen kun alan syömään seuraavaa laattaa.

Nyt kuitenkin minulla on kovaa alavatsakipua, kohdistuen etenkin vasemmalle. Jonkinlaista kipua on myös yhdynnässä ollut. Voisiko nämä kivut johtua mistä? Jos en olisi aloittanut putkeen uutta laattaa, niin juuri näinä päivinä minulla olisi kuukautiskivut ja vuoto. Onko siis mahdollista että ainoastaan ne alavatsakivut tulevat jos skippaat menkat vai onko kyse jostain aivan muusta?

Raskaana minun ei pitäisi olla, pillerit on syöty ajallaan, yhteensä pari kertaa satunnaisesti olen unohtanut vuoden aikana mutta syönyt pakkausselosteen mukaan heti kun olen muistanut ja seuraavat normaalisti, niin että ehkäisytehon pitäisi olla säilynyt.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti, estelet vuotoa joka ei pääse tulemaan ulos. Mistäköhän mahd kipu johtuu? Kaikilla ei kroppa tykkää tollasista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi