Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ilman kavaluutta" (1996) on ilmestynyt Areenaan katsottavaksi. Siinä yksi parhaimmista koskaan tehdyistä kotimaisista sarjoista.

Vierailija
01.07.2021 |

Ehdottomasti suosittelen.
Kertoo opettajasta, joka takasi henkilökohtaisesti epärehellisen ex kumppaninsa lainan ja päätyi kostoretkelle kumppaniaan ja koronkiskuripankkijärjestelmää vastaan.

Lopputulos on 10 +.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vihje. Näkymätön vieras on ykkösleffa vielä Areenassa.

Vierailija
2/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/8cc5f9d2-0e9b-4e23-916f-52310cc…

No höh. Eipä vielä löydykään.

Tässä IL uutisessa kyllä sanotaan, että tänään julkaistiin Areenaan liuta suosikki sarjoja, mukana myös Ilman kavaluutta.

Täytyypä kysäistä asiakaspalvelusta.

Ap

Vierailija
4/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuinka sysipaskoja tuotoksia käy näillä foorumeilla aina joku näyttelijä, tuotantoyhtiönedustaja, oikeuksien omistaja tai joku muu intressitaho muka ylistämässä ”kympin arvoisiksi” ja sitten kun erehdyt katsomaan niin normi harrastelijamaista suomikuraahan sieltä paljastuukin.

Vierailija
5/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa katsoa näitä masentavia suomi-sarjoja. Yleensä saa vielä sen äänen kanssa pelata kun ei puhe kuulu ja musiikki- tms kohtaukset räjäyttää kaiuttimet.

Vierailija
6/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska kuinka sysipaskoja tuotoksia käy näillä foorumeilla aina joku näyttelijä, tuotantoyhtiönedustaja, oikeuksien omistaja tai joku muu intressitaho muka ylistämässä ”kympin arvoisiksi” ja sitten kun erehdyt katsomaan niin normi harrastelijamaista suomikuraahan sieltä paljastuukin.

Katso ihan huviksesi, ei näköjään ole vielä sitten ladattu Areenaan, vaikka lehdessä niin lukee, mutta 3 min vanhoja otteita löytyy.

Katso Yle Areenassa: http://areena.yle.fi/1-50173331

http://areena.yle.fi/1-50173386

Ap

Vierailija
7/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla?

Vierailija
8/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa katsoa näitä masentavia suomi-sarjoja. Yleensä saa vielä sen äänen kanssa pelata kun ei puhe kuulu ja musiikki- tms kohtaukset räjäyttää kaiuttimet.

Katso saako ohjelmaan tekstitystä, aika useaan saa.

Ilman kavaluutta on hyvä sarja. Jos aihe kiinnostaa niin kannattaa katsoa.

Vierailija
9/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä! Oon katsonut tämän aikoinaan telkkarista ja tykkäsin siitä. Muistaakseni Tove Idströmin käsikirjoittama, naispääosassa Ni(i)na, jonka sukunimeä en muista, miespääosassa Taneli Mäkelä. Pitää katsoa, onko kestänyt aikaa.

Vierailija
10/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella katsoin tämän, olikohan Elisa viihteestä, kun muistin nähneeni sen joskus nuorena telkkarista. Tuli sattumalta vastaan, kun en muistanut sarjan nimeä, mutta tapahtumat kyllä. Tavallaan nerokas juoni.

Vierailija
11/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Oon katsonut tämän aikoinaan telkkarista ja tykkäsin siitä. Muistaakseni Tove Idströmin käsikirjoittama, naispääosassa Ni(i)na, jonka sukunimeä en muista, miespääosassa Taneli Mäkelä. Pitää katsoa, onko kestänyt aikaa.

Aloittaja epätoivoisesti kommentoi itse omaa aloitustaan. 😂

Vierailija
12/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, ajatteletko, että aloittaja on ainoa, joka on tämän sarjan ysärillä nähnyt? Kuule, voin kertoa sulle, että siihen aikaan, kun sarja tuli telkkarista, oli Suomessa vain kolme kanavaa eikä olemassa minkäänlaisia, joten aika moni näki ne samat sarjat.

Vierailija
13/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, ajatteletko, että aloittaja on ainoa, joka on tämän sarjan ysärillä nähnyt? Kuule, voin kertoa sulle, että siihen aikaan, kun sarja tuli telkkarista, oli Suomessa vain kolme kanavaa eikä olemassa minkäänlaisia, joten aika moni näki ne samat sarjat.

Po. minkäänlaisia suoratoistopalveluita

Vierailija
14/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ilmestynytkään :D

Vierailija
15/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nurminen. Carl-Kristian Rundmanin vaimo. Ihana pari.

Vierailija
16/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Niina Nurminen?  Muistelisin, että Pirkka-Pekka Peteliuskin olisi tässä näytellyt, en ole ihan varma.  (Saatan sotkea toiseen yhtä hyvään tv-elokuvaan "Tuomas Murasen rikos.")  Mutta Martti Suosalo taisi kuitenkin olla se toinen, joka myös oli taannut sen luikurin lainoja.  Hyvin näytelty ja hyvä juoni.

Mutta ainahan on niitä, joitten mielestä kaikki on paskaa.  Kannattaa kumminkin itse ensin katsoa ja muodostaa oma mielipide.

Vierailija
17/17 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes. Kiitos tiedosta! Pitääpä katsoa taas, kunhan tulee näkyviin, tykkäsin aikoinaan kovasti sarjasta.