Sain ekaa kertaa elämässäni heippa-lapun
Muutin vastikään rivitaloalueelle. Autoni on ollut asianmukaisesti parkkeerattuna minulle osoitetussa paikassa. Eilen illalla tuulilasissa oli lappu, missä luki: "katso vähän mihin autosi jätät, meinasi tulla peräänajo". Keskusteltuani erään naapurin kanssa kävi ilmi, että parkkipaikka on ollut tyhjillään useita vuosia ja vanhahko rouva on käyttänyt parkkipaikkaani helpottamaan parkkipaikalta lähtöä. Mitenhän lie onnistuu kaupungissa parkista lähtö? Ei mulla muuta, halusin vaan jakaa tarinan.
Kommentit (2)
Heippalaput on parhaita. Valittaja itsekin tietää ettei valituksen aihetta oikeasti ole, joten pakko laittaa ärsytys lapulle.
Meilläkin naapurin pappa valitti autoni paikasta. Hän kun oli sitä mieltä, että parkkeeraan hänen ruutuunsa. Pappa kuitenkin jättää aina kahdelle ruudulle auton parkkiin. En tiedä eikö enää oikein osaa ajaa ahtaisiin koloihin vai mikä on.
Kyseinen ruutu on kuitenkin parhaalla sijainnilla suhteessa kotimme ulko-oveen, joten olen pitänyt siinä autoa papasta huolimatta. Pistä sinäkin vain huoletta autosi siihen, missä vapaa ruutu on. Mummu opetelkoot peruuttamaan kääntämällä.
Jos nyt tiedät että kuka on kyseessä käy kysymässä rouvalta että sinäkö sen nimettömän lapun jätit