8 syytä iloita kylmästä kesästä!!!
Kommentit (14)
Ei ole kylmä. 28-33 joka päivä ja mukavaa on. Ei ole itikoita ja ihana käydä kylmällä oluella kahvilassa. Yölläkään ei ole kuuma kun lämpötila laskee 14-16 asteeseen ja kun ikkunan jättää raolleen niin on oikein hyvä.
Tosin en ymmärrä, mitä positiivista siinä on, ettei sinilevää ole paljoa, ku ei tuolla kuitenkaan pysty uimaan :D
Hipiä ei pala auringossa. Vanhenee siis vähemmän tänä kesänä.
Kyllä meillä on hirveesti hyttysiä!
en lukenut linkkiä,mutta kun 8 syytä olisi;
ihanaa kun yöt ovat viileitä
ei ole jalat turvoksissa
rytmihäiriöt pysyy poissa
koirat,varsinkin tuo vanha koira ei kärsi
ruoka ei pilaannu matkalla kaupasta kotiin
jaksaa puuhata kaikenlaista
kesäkukat ja puutarha,nurmikko pysyy vehreänä
happirikas ilma
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 21:25"]
Mun mielestä kaikkein parasta kylmässä kesässä on viileät yöt. Ihanaa, kun ei tarvitse pyöriä tuskasena hikisissä lakanoissa. Mitään muuta hyvää tässä ei sitten olekaan.
[/quote]
Tuotakaan en laske hyväksi. Nimittäin ilmastointi on keksitty. Senkun vain painaa kaukosäätimestä halutun lämpötilan. Ei tarvi kärvistellä kuumassa. Joten parasta olisi, kun helteet tulisivat nyt syyskuun alkuun asti :)
Odotan helteitä Suomeen jos äkkilähdöt halpenee ellei niin otan manopaluulipun johonkin esim Barcelonaan ja netin kautta joku halpa hotelli.
Ei tarkene naiset kulkea liki alasti kaduilla!
Puistoissa on vähemmän ryyppyremmiä ja kännääjät eivät retua ulkona!
Hukkumisonnettomuuksia on vähemmän, kun kukaan viitsi lähteä veneellä örveltämään!
Kun lähes kaikkialla on sisätiloissa tupakointikielto, moni tupakoitsija ei viitsi lähteä kylmään ja sateeseen ulos tupakalle, ja näin kylmyys voi olla apuna vieroituksessa!
Kylmä sää on tehnyt mansikkasadosta laadukkaan, marjat ovat napakoita.
Hyttysten puuttuminen surettaa minua, koska pikkulintujen poikaskuolleisuus on tänä kesänä suuri! Moni emo on hylännyt pesän, kun ei vaan ole ruokaa!!! Olen laittanut linnuille jyväsekoitusta ja tarpeen on nyt ollut! Myös kaurahiutaleita olen heittänyt pihaamme (omakotitalo) ja nopeasti napsivat.
Syötä VAIN, JOS oikeasti kykenet jatkamaan koko talven yli!!!
Sienestäjille ja allergisille viileä ja sateinen kesä on myös tervetullut. Sienet pitävät tällaisesta säästä; olen jo löytänyt herkkusieniä ja voitatteja.
On nautinnollista mennä juokuslenkille ja vetää pipo päähän ja olotila on oikein sopiva; hyvä juosta ja helppo hengittää.
Ei oo niin tukahduttavan kuumaa eikä hikoile niin paljo
Mun mielestä kaikkein parasta kylmässä kesässä on viileät yöt. Ihanaa, kun ei tarvitse pyöriä tuskasena hikisissä lakanoissa. Mitään muuta hyvää tässä ei sitten olekaan.