miten saa roskan pois silmästä?
Koko päivän ollut roska silmässä, miten saan sen pois??? Kokeillut huuhdella vedellä, mutta ei auta. On yläluomen alla. On yritetty
kääntää luomea, mutta roska sen verran ylhäällä ettei näy. Nyt illalla vasta alkoi vaivata niin kovasti, että pitää kyllä lähteä heti aamulla lääkäriin. On nyt niin ärsyyntynyt ja kipeä, ettei saa enää silmää pidettyä auki. Olisko jollain vielä jotain hyvää kikkaa, muten saisi sen pois???
Kommentit (5)
Jos silmä kovin ärtynyt niin ehkä paras mennä suoraan lääkäriin
Jos silmä kovin ärtynyt niin ehkä paras mennä suoraan lääkäriin
Oletko varma että se roska on sielä? Se tunne jää jokskin aikaa vaikka roska poistunut. Sarveiskalvoon tullut pieni naarmu roskasta ja se aiheuttaa sen tunteen.
Älä ronki silmää enää. Voi hyvällä tuurilla poistua itsekseen yön aikana. Jos sielä roskaa on. Näin on minulle käynyt.
Tuntuisi olevan vielä silmässä kun välillä liikkuu vähän eri paikkaan. Välillä tuntuu enemmän, välillä pystyy pitämään silmää aukikin. Räpsyttelytkään ei kuitenkaan poistanut sitä :/ on varmaan tehnyt naarmua kun niin ärsyyntyi ja kipeytyi. Täytyy toivoa, että yöllä lähtee itsekseen tai sit heti aamusta lääkäriin.
Räpyttele silmiä ja katso vuoroin ylös ja alas. Itse olen tällä konstilla saanut hankalat roskat pois. Roskan pitäisi siirtyä silmässä ala- tai yläluomelle, josta sen saa helpommin pois.