syötteko vaasan ruispaloja?
Kun kuulemma on Suomen suosituinta. Mä ostan nykyään, ennen söimme Fazerin puikuloita.
Kommentit (42)
Pari kertaa viikossa joo. Eivät mielestäni ole yhtä "kuivia" kuin nuo puikulat.
En. En syö viljaa ollenkaan. Varsinkin ruis pilaa suoliston.
Emme. On paljon parempiakin ruisleipiä
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:48"]
En. En syö viljaa ollenkaan. Varsinkin ruis pilaa suoliston.
[/quote]Sun suoliston
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:43"]
En syö ollenkaan ruista.
[/quote]
Niissä nyt ei paljon ruista ole
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:48"]Emme. On paljon parempiakin ruisleipiä
[/quote]
mitä leipiä? Meillä kriteerinä vain pieni pakkauskoko, kun on pieni perhe. Ap
Mies tykkää, kun se on 'pehmeää', itse syön vain kunnon jämäkkää ruisleipää.
Joo. Ollaan kans siirrytty Fazerin puikuloista lähes kokonaan noihin. Muistan, kun ennen usein ajattelin, että miten tuo voi olla Suomen ostetuin leipä. Niin sitä vaan itsekin nyt sitten ostaa.
Mä en muuta leipää syökään kuin ruisleipää.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:48"]Emme. On paljon parempiakin ruisleipiä
[/quote]
[/quote]http://ullanpakari.fi/leipomo.html
En ymmärrä mitä höpötät pakkauskoosta. Leipää ostetaan pakkaseen eikä kokoajan kanneta kaupasta
Parempaa ruisleipää on esim. Uotilan ruislimppu, jota saa myös Pirkka-merkkisenä. Kokonaan rukiista tehty.
En. Noi ruisvehnäpalat on mun makuun liian mauttomia. Pyrin syömään leipää aika harvoin, mutta silloin kun syön, syön oikeaa hapatettua ruisleipää tai sitten oikeaa vaaleaa leipää.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:50"]
[/quote]
En ymmärrä mitä höpötät pakkauskoosta. Leipää ostetaan pakkaseen eikä kokoajan kanneta kaupasta
[/quote]
en mä osta pakkaseen. Olen tehnyt periaatepäätöksen, että k-kaupan setä saa hoitaa varastoinnin. Ostan vain heti käytettäväksi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:48"]Emme. On paljon parempiakin ruisleipiä
[/quote]
[/quote]
En ole tuo jolta kysyit, mutta meillä syödään Real -leipää silloin kun leipää syödään. Saa pienissä paketeissa ja on hyvää.
En varmana niitä mitä tässä ilmeisestikin tarkoitetaan. Mutta jälkiuuniversiota saattaisin kokeilla. Mä olen leivän suhteen hyvin mustavalkoinen, syön käytännössä vain joko aivan vaaleaa höttövehnäleipää, tai sitten tumminta ja kovinta ruisleipää. Ne välimuotoleivät saavat jäädä hyllyyn.
Mä ostan reissumiestä, se sopii yhden hengen talouteen hyvin ja silti halpa kilohinta. Syön vain palan päivässä, eikä leipää suositella pakastettavaksi. Tosin reissumies taitaa sisältää vähemmän ruista kuin ruispalat. Tuo aiemmin mainittu Uotila on hyvää, mutta sen saatavuus vaihtelee.
On ruisleivän aliarviointia kutsua Vaasan ruispaloja ruisleiväksi. Olematonta, mautonta höttöä.
No, nää mammat ei muutenkaan ruoasta ymmärrä
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 18:08"]No, nää mammat ei muutenkaan ruoasta ymmärrä
[/quote]
juu.. en mä ymmärrä. Syön Vaasan ruispaloja ja ostan Upcider siideriä, kun en paremmasra tajua. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 17:50"]
[/quote]
[/quote]
en mä osta pakkaseen. Olen tehnyt periaatepäätöksen, että k-kaupan setä saa hoitaa varastoinnin. Ostan vain heti käytettäväksi.
[/quote]Ja sä hoidat autolla ajelun ja bensan turhan polttamisen.
En syö ollenkaan ruista.