Olen niiiin sekasin
Tänään juoksulenkillä törmäsin yhteen tuttuun kivaan mieheen, sovittiin, että juostaan tietty reitti samaa matkaa ja sitten sen reitin varrella sille tuli jotenkin huono olo ja pysähdyttiin ja käveltiin. Käveltiin jonkun aikaa ja se sanoi, että sen on pakko istua hetkeksi. Mä istuin siihen sen viereen sellaselle kalliokohdalle ja kokeilin pulssia, tuntui tasaiselta ja mies muutenkin näytti olevan ihan ok. Sitten se vaan pisti toisen kätensä mun takaa mun ympärille ja veti mua lähemmäs itseään ja sanoi, että nyt alkaa helpottaa. En oikeen osannut sanoa mitään, mutta tuntu hyvältä istua sen lähellä ja pidettiin kädestäkin kiinni hetki. Jossain vaiheessa sanoin, että nyt pitää lähteä ja hölkättiin tiettyyn kohtaan yhdessä. Ja se sanoi ottavansa muhun yhteyttä. Siitä loppumatkan juoksin yksin kotiin ja mitään en oo saanut tehtyä nyt.
Kommentit (15)
Pervo äijä. Tai ehkä se sai sydärin vasta kotonaan.
Ihanaa, minkä ikänen oot ja ootteko molemmat vapaita!
Aika pelimies, jos feikkasi huonovointisuuden. Ja onhan käden ympärille laittaminenkin aika rohkea veto. Ja hän ottaa yhteyttä. Kyseessä joku itsevarma, hyvännäköinen ja varakas nuorehko mies?? Älä riko sydäntäsi.
Tekstasi äsken ja kysyi mitä teen perjantaina! En kyl saa unta tänään, jännittää hulluna, vaikkei mitään ole sovittu.
Yök yök uök. Olisin tossa vaiheessa heilauttanut nyrkkiä.
Mitä jos se tai joku sen kaveri (jolle se on kertonut lenkkilähentelystään) lukee vauvapalstaa?
Jäiks! Peukut pystyssä teille! :)
Aina muille käy noin ja mulle ei ikinä, nyyh:'(
Ja eikös niin, että feikkas huonon olonsa??