Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle tuli nuha. -Anoppi aktivoitui

Vierailija
01.07.2014 |

Oma mieheni on ainoa poika ja jo pienen nuhakuumeen iskiessä hän taantuu lapseksi taas ja anoppi soittaa ja huolehtii, että aspiriinit on otettu ja edellyttää, että naisena hoivaan kodin ja miehen. Kun itse sairastun, saan vain kommentin: "Vieläkö sinä sairastat. Ei ole normaalia, ettei jo mene ohi, koita reipastua nyt!"

Tänään meni vati nurin, sillä aloitin juuri lomani. Voiko napanuoraa katkaista enää +30-vuotiaana, jos ei sitä aikanaan ole tehty? Olen ihan ymmälläni, sillä aiemmissa suhteissani on miehet olleet miehiä, eikä äidin pikkupoikia. Muutoin suhteemme on hyvä, mutta tämä anoppiasia...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ainakin anopilta avaimet pois, ettei pääse teille... En ymmärrä miten tuo muuten voi olla ongelma, kyllä sinunkin vanhempiasi enemmän sinun sairautesi kiinnostaa kuin miehesi nuhat. Anopillasi on vähän liikaa aikaa miettiä muiden elämää.

Vierailija
2/3 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin anoppi on tosi kontrolloiva, mutta ei ihan tuolla tavalla. Suunnitelmallisesti yrittää ohjailla miehen elämää haluamaansa suuntaan, tai ainakin aiemmin yritti. On mm. vaikuttanut aika paljon miehen asuntokauppoihin ym. oikeasti isoihin asioihin, ja moneen kertaan yrittänyt painostaa miestä eroamaan minusta. Mies osaa onneksi jo vähän pitää puoliaan, kun on huomannut äitinsä touhut ja itsekkäät tarkoitusperät niiden takana. Lopullisesti mies tuntui tajuavan tilanteen siinä vaiheessa, kun äitinsä syytti minua valehtelijaksi asiassa, josta oli itse mennyt sopimaan suoraan miehen kanssa yhdellä tavalla ja halusikin sitten muuttaa mieltään. Anoppi ilmeisesti kuvitteli pääsevänsä kuin koira veräjästä väittämällä minun keksineen koko jutun, mutta sillä kertaa narahti pahemman kerran.

Aika paljon helpotti myös se, että puhuin itse anopille suuni puhtaaksi. Anoppi luokkaantui tosi paljon, mutta ei enää sotkeennu meidän elämään yli omien valtuuksiensa. Nyt keskittyy sitten kontrolloimaan tyttärensä elämää silläkin energialla, jonka aiemmin käytti meihin :/ Häiriintynyt ihminen, onneksi ei olla enää kovin paljon tekemisissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän