Suosittele kauhuelokuvaa/trilleriä mulle ja likalleni illaksi (netlix tai viaplay)
Ois tarkitus tossa illemmalla viettää yhteistä aikaa ellun ja herkkujen kera. Molemmat tykkäämme realistisista kauhuleffoista, missä siis pahat olennot on ihmisiä, eikä esim jotai ihme örkkejä.
Shhh (Hush) on elokuva josta tykkäämme, että sen tyylinen ois mieleen.
Kommentit (48)
Eikö Midsommar ole Netflixissä juuri nyt?
Stepfather ( isäpuoli ), Kun tuntematon soittaa, vanhemmista kuvista Misery ( piina )
Pyysit elokuvaa, mutta... Katsoin Netflixistä islantilaisen scifi-jännityssarjan Katla. Ai että oli hyvä, kerrankin uudenlainen ajatus ja koherentti kerronta alusta loppuun, vieläpä ilman "kaksi viikkoa sitten" kerrontaa jota henkilökohtaisesti vihaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyysit elokuvaa, mutta... Katsoin Netflixistä islantilaisen scifi-jännityssarjan Katla. Ai että oli hyvä, kerrankin uudenlainen ajatus ja koherentti kerronta alusta loppuun, vieläpä ilman "kaksi viikkoa sitten" kerrontaa jota henkilökohtaisesti vihaan.
Asiaa. Monia virkistävän uusia ideoita tässä. Alkaa hitaasti mutta petraa loppua kohti kuin sika juoksuaan.
Vierailija kirjoitti:
Midsommar, ilman muuta.
Siskoni haukkui tämän, ni en usko että tykkään itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Stepfather ( isäpuoli ), Kun tuntematon soittaa, vanhemmista kuvista Misery ( piina )
2 ekaa tosi hyviä, mutta nähty jo.
Misery.. Kuulostaa jotenkin puuduttavalta.. Mutta kenties ei olekaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Midsommar, ilman muuta.
Siskoni haukkui tämän, ni en usko että tykkään itsekään.
Se on toodella outo ja epäuskottava.
hostel, kerran olen katsonut, enkä toiste katso, niin hyytävä
Vierailija kirjoitti:
likallesi?
Niin? Tyttärelle.
Kim K. kehui Bird Boxin. Katsoin.. ihan skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
hostel, kerran olen katsonut, enkä toiste katso, niin hyytävä
Samoin, ei kiitos. Tämmöset on ällöjä, mässäillään vaan verellä ja väkivallalla. Pidän enemmän jännityksestä kuin veriroiskeista elokuvissa.
Mäkin tykkään juuri realistisista trillereistä. Toivotaan että tulee ehdotuksia.