Susanna S. se vaan jaksaa höpöttää
Jauhaa edelleen erostaan iltapäivälehdissä ja tämän päiväisessä Ohossa. Lopettaisi jo. Jani oli lauantaina uimari Jarno Pihlavan häissä ja sanoi siellä, ettei kommentoi eroaan. Maanantaina Jani oli poikiensa kanssa Autot-elokuvan ensi-illassa ja sanoi sielläkin, ettei kommentoi eroaan. Susanna voisi ottaa mallia. Ohossa kerrotaan myös, että koska parilla on avioehto, Susanna ei saa palaakaan Janin lähes 140000 euron omaisuudesta.
Kommentit (23)
Että siinäpä taitaa olla syy miksi niin kovasti kommentoi lehdille eroaan ja pitävät tieten tahtoen " suhdetta" otsikoissa. En millään jaksa kyllä uskoa että heidän välillään oikeasti olisi mitään.
Suuri osa lehdistä ei maksa jutuista, tai maksut ovat nimellisiä. Huvittavaa muuten edes ajatella noille kahdelle suhdetta, heh, ehkä lakkaavat toistensa kynsiä siellä sängyssä? Toivonevat, että jutut poikisivat lisää julkisuutta, ja sitä myöten Forssille keikkoja. Susanna varmaan haaveilee omasta tv-showsta :D
Vierailija:
kuuluu kotiäidille elatustuki samoin kuin lapsille. Toivottavasti Suskilla on hyvä asianajaja, elleivät ole jo fiksuina Janin kanssa asiasta sopineet
eli sponsoroi, tuli, piti Jani-fanikerhoa ym... Ja nyt sponssaa Christiania...
Onko sillä joku tarve elää toisten kautta, kun omaa elämää ei oo. Ja nyt kun Janin ura loppui, täytyy saada joku toinen sponssattava kierrokseen
Kun Susanna pyöritti perheen arjen Janin huidellessa pitkin muailmoo.
Mutta ehkäpä Janikin on sen verran aikuinen mies, että maksaa ex-vaimolleen tuosta ajasta.
Mistä me tiedämme, jos vaikka Jani antoi rahat uuteen kolmioon tms?
Kaikilla mun tuntemilla kotiäideillä mies maksaa lasten hoidosta eläkesijoituksella.
Mutta olen erittäin samaa mieltä viestin 24 kirjoittajan kanssa!!
Vierailija:
Kaikilla mun tuntemilla kotiäideillä mies maksaa lasten hoidosta eläkesijoituksella.
Antaisivat nyt kaikkien osapuolten viimein olla rauhassa.
Olen ollut siinä käsityksessä, että suhteen alussa Jani oli jättämässä Susannaa. Kas kummaa, Susanna ilmoitti ensimmäisestä raskaudestaan.
Vierailija:
Olen ollut siinä käsityksessä, että suhteen alussa Jani oli jättämässä Susannaa. Kas kummaa, Susanna ilmoitti ensimmäisestä raskaudestaan.
Kun Jani on huomannut uintiuran olevan ohi ja sen myötä kotona oltava enemmän, niin ehkä on huomannut ettei ole mitään yhteistä vaimonsa kanssa.
Tehnyt siis sen avioehdon 2005 ja 2006 jättää avioerohakemuksen.
Kun monta vuotta oli vaan kotona, hoiti lapset ja matkusti mukana yms. Olihan se varmaan kivaakin, mutta kyllä siinä se oma tienesti oli varmaan aika vähillä.
Onhan tuollainen kotona olevan vaimon tuki varmaan todella tärkeää huippu-urheilijalle, kyllä siitä eron tullessa joku korvaus kuuluisi. Toivottavasti niin käy tässäkin tapauksessa.
kuuluu kotiäidille elatustuki samoin kuin lapsille. Toivottavasti Suskilla on hyvä asianajaja, elleivät ole jo fiksuina Janin kanssa asiasta sopineet
Eiköhän Susannalle ole kertynyt omiakin tuloja, pärjätköön niillä. Ehkäpä lehdissä julistamaansa väsymystä lievittävät yhteiset juoksulenkit Christianin kanssa.
että " olen auttamassa komeaäänistä laulajaa, jolle olen järjestämässä asiaankuuluvaa koulutusta ja etsimässä hänelle sopivia lauluja. Minulla on vaistoa, eikä minulta puutu intoa ja kykyä ja itseluottamusta. Se mitä en osaa, opiskelen."
Niin että onko tämä komeaääninen laulaja Christian Forss?
sekä tämä CF ja " Sussu" yrittävät nyt lypsää kaiken mahdollisen julkisuuden irti eron jälkeisistä aalloista, kumpikaan ei ole varsinaisesti ollut (ainakaan omilla ansioilla) julkisuudessa naamaansa näyttelemässä ennen tätä pitkiin aikoihin. Eikö tämän idols-heebon tähtikin ole ollut jo matkalla alaspäin kauan aikaa sen yhden radiorenkutuksen jälkeen?
Fiksusti tämä nainen tekisi lastensa tähden, että pitäisi matalaa profiilia, eikä lähtisi lehtijuttuihin mukaan, tai edes kommentoimaan niitä.