Mökkivierasvalitusta taas
Olen taas ihan loppu noiden vieraiden kanssa. Vaikka kuinka kiltisti sanon, että toivon apua tiskauksessa, ruuanlaitossa, grillauksessa jne. Niin ei hemmetti siitä mitään tule, annan perunat Sekä kattilan, pyydän pesemään perunat. Menee yli puoli tuntia, niin rouva istuu puutarhakeinulla röökillä. Oli saanut veden haettua, istui hetkeksi oluelle ja poltti tupakan. tiskatessa pyydän apua kuivaamisessa, no puhuu enemmän kuin kuivaa, joten itse sitten taas otan toisen pyyhkeen kun rouva seisoo pälättämässä kattila kädessä. Huoh
Kommentit (11)
Älä päästä kylään toista kertaa. Jos ei tuon vertaa tajua, niin on kumma. Ihmisten röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.
Jep, osa meistä touhuaa nopeasti, osa hitaasti. Onneksi mä tunnen mun ystäväni, ja siten tiedän, mitä voi odottaa :)
Pakko kysyä, että odotettiinko myös miesten osallistuvan auttamiseen? Ikävää käytöstä vierailta silti..
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:03"]
Pakko kysyä, että odotettiinko myös miesten osallistuvan auttamiseen? Ikävää käytöstä vierailta silti..
[/quote]
joo, ne hoiti saunan ja vedet sinne jne
Heittäkää astiat kuumaan veteen fairyn kans likoamaan ja ottakaa sidukat. Sitten pesette yhdessä astiat. Relax!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:03"]
[/quote]
joo, ne hoiti saunan ja vedet sinne jne
[/quote]
Onpa huima urakka, kantoivat veden ja polttopuut saunalle ja istuivat sitten kaljatölkki kädessä katselemassa tulen syttymistä.
Miksi miehet eivät tulleet auttamaan? kai muistat heitäkin kritisoida? Itse en mene keittiöön avuksi, ellei myös miehet mene...
Seuraavalla kerralla et vain vienosti ja kainosti pyydä apua, vaan jaat kylmän viileesti työvuorot tyyliin Liisa kattaa pöydän ja raivaa sen aterian jälkeen, Matti ja Kalle panevat grillin kuumenemaan hyvissä ajoin ja hoitavan grillauksen, Maija ja Pekka pesevät perunat ja valmistavat salaatin ja Leena ja Lasse tiskaavat astiat ruokailun jälkeen sillä aikaa kun keittelet jälkiruokakahvit ja otat esiin kähvileivän. Vaihtoehto on tietysti paperilautaset, mutta eipä ruoka niiltä maistu millekään, vain paperille.
Eli teillä oli pariskunta vieraana? Miehet hoitivat saunaan vedet ja tulet, sä teit kaiken muun ja pyysit apua rouvalta, jota kyllä sait :) vähän hitaasti ja erilailla kuin olisit halunut. Ensi kerralla, miehetkin oikeasti hommiin ja sitten relammalla kädellä muutenkin, ei taatusti harmita sitten. Tai ette pyydä heitä enää.
Kyllä se TUPAKKA vaan on sitten niiin kamalan paha juttu!!!