Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko miehen kanssa, joka asuu opiskelijasolussa?

Vierailija
30.06.2014 |

Olen menossa treffeille miehen kanssa, joka vaikuttaa mukavalta ja ihan fiksulta, mutta on jo 26-vuotias ja on vielä opiskelija ja asuu soluasunnossa. Eikös tuon ikäisen pitäisi olla jo töissä ja asua omassa vuokra- tai omistusasunnossa eikä missään teinien kimppakämpässä? Itse olen siis 22-vuotias ja asun yksin lemmikkini kanssa ja on vakituinen työ. Solussa asuin joskus 17-vuotiaana mutta nyt monta vuotta olen jo elänyt aikuismaista elämää omassa asunnossa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään, kyllä miehen pitää olla rikas. Kyllä opiskelijallakin pitää olla vähintään vanhempien omistama sijoitusasunto Ullanlinnassa.

Vierailija
2/13 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloittaja onkin trollipeikko, niin on harmi huomata miten lyhytnäköisiä nuoret naiset nykyään ovat. Parikymppisinä juostaan sängystä sänkyyn ja paremmat päivät nähneinä (naisten synonyymi tälle: juoksut juostuina) luullaan, että voidaan saada se mies, joka opiskeli melkein kolmekymppiseksi, ja nyt keski-ikäisenä tekee uraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä pelkästään soluasumisen perusteella tuomitsisi. Solussa on mukavaa jos sinne saa kivan porukan. Ehkä alueen opiskelija-asuntotilanne on sellainen ettei muita ole kunnolla tarjolla? Itsekin asuin solussa koko amk-aikani kun saimme koottua solullisen mukavia kavereita. Ja nykyään onnellisesti omakotitalossa.

Vierailija
4/13 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi kyse on vaan henkilön koulutustasosta. Amislaiset asuu soluissa jo 16v. ja "omillaan" 20v. Yliopisto-opiskelijat opiskelevat yleensä yli 25-vuotiaiksi. Että sinuna en hirveesti tuolla omillaan asumisella hehkuttaisi.

Vierailija
5/13 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siallasi on liian pieni rahapussi, dumppaa se.    

Vierailija
6/13 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku, joka on myös kaverini, aloittaa opinnot nyt 21-vuotiaana, eikä ole yhtään vuotta laiskotellut. Tai hänellä on jo ammatti, kun kaksoistutkinto kesti neljä vuotta ja kävi sitten armeijan. Tosin menee vissiin yksiöön, mutta olisi mennyt soluun, jos ei olisi yksiötä saanut. Opinnot kestävät kai hänen alallaan n. viisi vuotta, joten on valmistuessaan 26. 

Vierailija
7/13 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yliopistossa opiskellut nainen ja asuin opiskeluaikanani 5 vuotta solussa, 25-vuotiaaksi, se tuli edulliseksi ja jäi rahaa muuhunkin. Onko mieleesi tullut, että yksiön vuokraan menee helposti koko opintotuki+ asumislisä eikä jää rahaa mihinkään muuhun? Pääkaupunkiseudulla ei välttämättä edes riitä. 

Vierailija
8/13 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä asun opiskelijasolussa vielä 49-vuotiaana! Tosin vain osa-aikaisesti, omakotitalo on toisella paikkakunnalla. Mutta hei, ei kai ketään oikeasti kiinnosta tuollaiset materiaaliset arvot? Vai kiinnostaako, onko tämä yleisempääkin? Toivottavasti näin ei ole, muuten olen todella pettynyt teihin nuorempiin naisiin.

Vierailija
9/13 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:38"]

Minäpä asun opiskelijasolussa vielä 49-vuotiaana! Tosin vain osa-aikaisesti, omakotitalo on toisella paikkakunnalla. Mutta hei, ei kai ketään oikeasti kiinnosta tuollaiset materiaaliset arvot? Vai kiinnostaako, onko tämä yleisempääkin? Toivottavasti näin ei ole, muuten olen todella pettynyt teihin nuorempiin naisiin.

[/quote]

kun naisen asenne on toi, niin parempi jättää se rahaton sika. eläimiä ei saa kiusata. 

Vierailija
10/13 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naiset kyllä kummia kun pitää muilta kysyä lupaa että "saako soluasunnossa asuvan miehen kanssa seurustella".

Jos olisin tuo mies josta puhuit, kysyisin ehkä itseltäni "seurustelisinko naisen kanssa jolla ei ole omaa mieltä?"

Todennäköisesti vastaus tuohon on syvä ei.

Vierailija
11/13 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös fiksu ja asui opiskelijasolussa 28-vuotiaaksi. Kävi töissä opintojen ohella eikä valmistunut koskaan. 28-vuotiaana osti oman kämpän ja nyt 46-vuotiaana tienaa 8500€/kk. 

Tältä pohjalta en osaisi mitenkään tuomita 26-vuotiaana solussa asuvaa ikuiseksi luuseriksi.

Vierailija
12/13 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
13/13 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies on opiskellut pitkään ja todennäköisesti valmistuu hyväpalkkaiseen ammattiin. Sinä sen sijaan olet kiiruhtanut matalapalkkahommiin. Miehenä en ottaisi sinua tulevaisuuden elätiksi. Panisin tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi