Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytävä ja hissi haisevat suitsukkeelle. Teenkö valituksen vuokranantajalle vai miten toimitaan?

Vierailija
30.06.2021 |

Naapuriin muutti uusi perhe ja ongelma alkoi sen jälkeen. Kyllä tämä suitsukkeen haju on, erotan kyllä kannabiksen löyhkästä, jota sitäkin ilmenee rapussamme ajoittain

Onko olemassa jotain laitetta, mikä puhdistaisi hengitysilman automaattisesti aina paria minuuttia aiemmin kuin astun käytävään ja tallustan hissiin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun hyvä että muistutit! Mulla on avaamaton paketti suitsukkeita, jotka sain lahjaksi. Pitääkin pistää savuamaan 😁👍

Vierailija
2/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun hyvä että muistutit! Mulla on avaamaton paketti suitsukkeita, jotka sain lahjaksi. Pitääkin pistää savuamaan 😁👍

Ympäristörikos. No et onneksi naapurissa asu kuitenkaan, stereosuitsutus olisi kamalaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko talossa suitsutamine keelatud?

Vierailija
4/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haistelen mieluummin suitsuketta kuin kissankusta tai naapurin ällöttäviä kokkauksia.

Vierailija
5/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko talossa suitsutamine keelatud?

Kaikki epämääräisyydet on talossa kielletty. Epämääräisyyksistä tehdään raportti isännöitsijälle, joka ryhtyy toimenpiteisiin sitten. Olen huomaavainen naapuri, oudoista tavoista vierottaminen on lähimmäisille hyväksi ja voin siinä prosessissa olla avuksi. Ainakin näin määrittelyvaiheessa

Se uusi ilmanraikastuslaite voisi myös ripotella ruusun terälehtiä reitille kotiovelta hissiin, siinä samalla kun puhdistaa huoneilman.

Vierailija
6/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita, vaan pyydä voidaanko asialle tehdä jotain.

Kerrostalon yleisistä tiloista vastaa talonmies.

Vierailija
7/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos olet kiinnostuneempi asian sietämisestä, voisit käyttää KAASUNAAMARIA. Se suodattaa hyvin hajut.

Vierailija
8/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös yrittää hengityksen pidättelyä, ellei etäisyys ole kohtuuton.

Vierailija
9/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vielä on talonmiehiä? Mä olen nähnyt sellaisen viimeksi 70-luvulla 😅

Vierailija
10/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vielä on talonmiehiä? Mä olen nähnyt sellaisen viimeksi 70-luvulla 😅

Minä olen nähnyt uhanalaisen talonmiehen vielä 2000-luvun alussa! Mutta sen jälkeen ovat varmastikin ehtineet kuolla jo sukupuuttoon.

Vierailija
11/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei talonnainen? Tai ihan vain kiinteistöhuolto?

Vierailija
12/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kanssa pari vuotta sitten Helsingissä asunnossa missä naapurit harrasti samaa. Tosi hyvin mukavas peitti kannabiksen hajun.

Vierailija
13/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin kanssa pari vuotta sitten Helsingissä asunnossa missä naapurit harrasti samaa. Tosi hyvin mukavas peitti kannabiksen hajun.

Kartoitukseni mukaan on täysin aukottomasti todistettu, että kannabis ja suitsukkeet haisevat eri kerroksissa, joten peittely-yrityksestä tässä ei ole kysymys

Vierailija
14/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä mikään peittely-yritys ollut. Monet tykkää molemmista ja vielä vesipiipustakin sen päälle.

Vierailija
15/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä asiasta ilmoituksen isännöitsijälle. Siihen se sitten jääkin. Tuoksut/hajut ovat elämiseen kuuluvia asioita, niitä ei voi kieltää.

Kyllä, kokemusta on. Talossamme asui ei-kantasuomalainen mieshenkilö, joka ystävineen käytti paljon tuoksuja. Tuoksut valtasivat rappukäytävän ja tunkivat postiluukusta sisälle. Tein valituksen hajusta koska astmaatikko ystäväni&tuttavani eivät voineet tulla mun luo koska heti rappukäytävän ovella iski astmakohtaus. Tähän saimme muutoksen mutta täysin hajutonta ei tullut.

Vierailija
16/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun käytöstä rangaistaan niin hajua koitetaan peiteillä kaikilla keinoilla. Vähemmän olisi hajuhaittoja jos ulkona tai parvekkeella saisi polttaa ihan sallitusti tai peräti laillisesti.

Vierailija
17/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tehdä asiasta ilmoituksen isännöitsijälle. Siihen se sitten jääkin. Tuoksut/hajut ovat elämiseen kuuluvia asioita, niitä ei voi kieltää.

Kyllä, kokemusta on. Talossamme asui ei-kantasuomalainen mieshenkilö, joka ystävineen käytti paljon tuoksuja. Tuoksut valtasivat rappukäytävän ja tunkivat postiluukusta sisälle. Tein valituksen hajusta koska astmaatikko ystäväni&tuttavani eivät voineet tulla mun luo koska heti rappukäytävän ovella iski astmakohtaus. Tähän saimme muutoksen mutta täysin hajutonta ei tullut.

Niin kannata paljon huudella, että haisee vaikka niin tekisi. Pääset maksamaan kunnianloukkauksesta, siis jos uussuomalainen kyseessä tästä on ennakko tapaus 2017 https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201702222200075361

Vierailija
18/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kannata paljon huudella, että haisee vaikka niin tekisi. Pääset maksamaan kunnianloukkauksesta, siis jos uussuomalainen kyseessä tästä on ennakko tapaus 2017 https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201702222200075361

Kaikille muille saa huudella hajuista ?

Vierailija
19/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kannata paljon huudella, että haisee vaikka niin tekisi. Pääset maksamaan kunnianloukkauksesta, siis jos uussuomalainen kyseessä tästä on ennakko tapaus 2017 https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/20170222220007536

Iltalehtikö ne nykypäivän Ennakkotapaukset määrittääkin? Mihin enää tarvitsemme kallista oikeuslaitosta?

Vierailija
20/27 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi