Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kyyläävät omakantaa niin suuresti?

Vierailija
29.06.2021 |

Jokainen ammattilainen kyllä juttelee asiakkaansa/potilaansa kanssa vastaanotolla asiat. Ei siellä mitään ylläreitä pitäisi kirjauksissa olla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä usein paljonkin ylläreitä. Etenkin psykalla näkee sitten käynnin jälkeen vasta sen diagnoosin, jonka sekopää psykiatri kirjasi

Vierailija
2/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kelaa varten tarvii sieltä kaikkea jos hakee kuntoutusta tai muuta. Myös työkkäri on pyytänyt, mutta eivät voi ilmeisesti pakottaa antamaan papereita sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oma kanta???

Vierailija
4/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uteliaisuuttani katsomassa onko rokotustodistus siellä. Ei ollut eikä edes mainintaa käynnistä koronarokotuksessa, joka oli toukokuun alussa.

Muuten käyn ja vaan uusin reseptin kun tarvii.

Vierailija
5/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä usein paljonkin ylläreitä. Etenkin psykalla näkee sitten käynnin jälkeen vasta sen diagnoosin, jonka sekopää psykiatri kirjasi

Jos olisit siellä psykiatrilla kuunnellut, hän olisi varmasti keskustellut kanssasi siitä diagnoosistasi, jonka asettaa. Näin ainakin jokaisessa neuvottelussa on ollu, jossa itse olen verkostossa ollut mukana.

Vierailija
6/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylääkö joku tosiaan Omakantaa? Enpä ole ajatellut, että omissa terveystiedoissa olisi mitään kyylättävää. No, sitä vartenhan se palvelu on olemassa, että pääsee tietojaan katsomaan. Sen takia ihmiset siellä varmaan käyvät kyyläilemässä.

Vierailija
7/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen kroonisesti sairas. Ja käyn siellä lukemassa esim. Labrat ja muut tekstit.

Ymmärrän kyllä, ettei joku satunnaisesti vaikka antibioottia tarvitse sitä "kyylää".

Vierailija
8/19 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit siellä psykiatrilla kuunnellut, hän olisi varmasti keskustellut kanssasi siitä diagnoosistasi, jonka asettaa. Näin ainakin jokaisessa neuvottelussa on ollu, jossa itse olen verkostossa ollut mukana.

Jaa en ole yllä oleva, mutta itselleni ne ovat todellakin tulleet puskista, ei siis ole keskusteltu diagnoosista.

Mulla yleistynyt ahdistuneisuushäiriö (tuli lomakkeen perusteella) ja oli vakava masennus ilman psykoottia oireita. Tosin potkittiin psykalta pois niin oli vaihtunut tuo vakava masennus ihan lennosta pitkittyneeseen masennukseen.. Ja ilman mitään arviota.

Vierailija
9/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisuus.

Vierailija
10/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemnetin omakanta.

Vierailija
11/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne saa poistettua sieltä kannasta? Tai voiko kokonaan poistua itse kannasta?

Vierailija
12/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn labratulokset katsomassa. Muutenhan niitä ei kukaan kerro. Ei ole vielä kertaakaan kutsuttu vastaanotolle tuloksia kuulemaan.

Vierailija
13/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn labratulokset katsomassa. Muutenhan niitä ei kukaan kerro. Ei ole vielä kertaakaan kutsuttu vastaanotolle tuloksia kuulemaan.

Sama. Itse pitää katsoa lääkityksen turvakokeiden tulokset. Ei niistä kukaan soittele.

Luin myös selostuksen leikkauksesta. Ei kirurgi kertonut heräämössä muuta kuin "hyvin meni".

Vierailija
14/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei täytä kyyläämisen kriteereitä. Ei itsellä ole koskaan ollut ristiriitaa lääkärin puheiden ja kirjattujen tietojen välillä. Muttaoihan se olla, että tuo MT-puolen hoito on poikkeuksellista ja. sairaanhoitajat käyvät huvikseen lukemassa kannassa potilaskertomuksia.

Vierailija
15/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ainakin ihan selkeästi virheellinen kirjaus. Koronatodistusta menin katsomaan ja samalla vilkaisin mitä muuta siellä on kun en ollut niitä ennen tutkinut.

Vierailija
16/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä kirjauksissa on usein yllättävää ristiriitaa vastaanotolla puhutun kanssa. Esim. ortopedini oli kirjannut: potilas ei halua leikkausta vielä, vaikka vastaanotolla HÄN itse sanoi ettei kannata leikata vielä.

Vierailija
17/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei täytä kyyläämisen kriteereitä. Ei itsellä ole koskaan ollut ristiriitaa lääkärin puheiden ja kirjattujen tietojen välillä. Muttaoihan se olla, että tuo MT-puolen hoito on poikkeuksellista ja. sairaanhoitajat käyvät huvikseen lukemassa kannassa potilaskertomuksia.

Minulla on itse asiassa neuvolan kirjauksissa ollut "jotain". Kirjattu esimerkiksi minun sanoneen asia x, vaikken ole sanonut tarkalleen ottaen niin. Tyyliin asiakas epäilee koronatartuntaa, kun sanoin vain yskineeni hississä. En epäile etteikö muillakin voi olla vääriä kirjauksia, jos hoitaja on liikaa tulkinnut faktojen kirjaamisen sijaan.

Vierailija
18/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollaamisen voisi tällaisissa asioissa jättää väliin. Psykiatri mistään diagnoosista keskustele, ainakaan niin vähäjärkinen tapaus kuin se, jonka vastaanotolle erehdyin menemään.

Vierailija
19/19 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kyylätään kyylätään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän