Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko teillä tapana viettää lapsena aikaa baareissa?

Vierailija
29.06.2021 |

Minä vietin alkoholisti-isäni kanssa 90-luvun puolivälissä. Siinä tuli haisteltua tupakansavua monta tuntia ja seurattua kun pöydässä nostellaan kuppia ja jutellaan kaikenlaista mistä ei ymmärtänyt yhtään mitään. Kun tarkemmin muistelen siihen keskusteluun taisi sisältyä aika paljon kaikenlaista vittuilua.

Muistoissani on myös tilanne kun veljeni löi isääni niin että hän kaatui, tai lensi ravintolan pöydälle. Sen jälkeen muistan nähneeni poliisit. Jos olin yksin kotona niin katselin VHS-nauhalta masentavaa "Rottis" lastenpiirrettyä.

Kerran muistan olleeni hätääntyneenä, kun isäni oli sammunut humalassa pakkasessa lumihankeen, minä siinä vieressä, ja jotkut tyypit kävelivät ohi siitä, mutta en muista sen jälkeen mitä tapahtui.

Kerran isäni haki minut humalassa autolla ystäväni synttäreiltä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja unohtui sekin, kun joku nuorisojengi, uhkasi verilöylyllä kännistä faijaani ja rikkoi hänen kaljapullonsa

Vierailija
2/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli ihan tavallista. 70- luvulla olin baarissa mukana. Lelut ja eväät mukana myös. Koko päivä ja ilta siellä oltiin. Sitten humalaisten vanhempien kanssa kotiin. Raskaana olevat naiset joivat ja tanssivat. Pienimmät nukkuivat päiväunet baarissa myös. Ei nykyään onnistuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudessa baarit oli paikkoja joissa juotiin kahvia tai limua tai syötiin jäätelöä kuten läheisessä meijerin baarissa. Eli kyllä kävin lapsena baareissa.

Milloin kapakat muuttuivat baareiksi?

Vierailija
4/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole viettänyt aikaa baareissa, en lapsena enkä myöhemminkään.

Vierailija
5/5 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsuudessa baarit oli paikkoja joissa juotiin kahvia tai limua tai syötiin jäätelöä kuten läheisessä meijerin baarissa. Eli kyllä kävin lapsena baareissa.

Milloin kapakat muuttuivat baareiksi?

Baareista sai myös ruokaa. Alkoholia sai kapakoista.