Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Napromex, naproxin lääke, onko tuttu?

Vierailija
30.06.2014 |

Sain tätä lääkäriltä migreeniin.

Tähän asti koitettu buranaa laihoin tuloksin.

Millainen lääke tämä napromex on? Onko hyvä?

Lääkäri sanoi, että ei voisi ottaa joka päivä. Mutta apteekissa sanoivat, että voi ottaa vaikka 4 päivässä.

Miksi ei voi ottaa joka päivä, jos päätä särkee? Millä saan päänsäryn pois joka toinen päivä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa oikeaa migreenilääkettä?

Syön itse Naproxenia muuhun vaivaan, saan ottaa 1000mg päivässä, mutta migreeniin ei kyllä auta.

Vierailija
2/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syönyt Naproxenia menkkakipuihin, kun burana ei auttanut. Yksi 500 mg nappi piti menkkakivut poissa 4-5 tuntia, mutta alkoi vaikuttamaan huomattavasti hitaammin kun buranat. Sivuvaikutuksia en huomannut, enkä saanut ohjeistusta, ettei voisi joka päivä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa särkylääkepäänsärky

Vierailija
4/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naprokseeni on tulehduskipulääke. Mulla on märättynä reumakipuihin. Ei se migreeniin kunnolla auta. Lisäksi sen on sen tyyppinen lääke, joka voi pitkäaikaiskäytössö aiheuttaa verenvuototaipumsta ja tosiaan tuota särkylääkepäänsärkyä. 

Vierailija
5/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naprokseeni auttaa toisilla hyvinkin migreenipäänsärkyyn kun lääke otetaan ensi oireiden saapuessa. käytetään paljon. paljon turvallisempi ja halvempi kuin täsmä migreenikohtauslääkkeet.

Vierailija
6/6 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 10:08"]

Sain tätä lääkäriltä migreeniin.

Tähän asti koitettu buranaa laihoin tuloksin.

Millainen lääke tämä napromex on? Onko hyvä?

Lääkäri sanoi, että ei voisi ottaa joka päivä. Mutta apteekissa sanoivat, että voi ottaa vaikka 4 päivässä.

Miksi ei voi ottaa joka päivä, jos päätä särkee? Millä saan päänsäryn pois joka toinen päivä?

[/quote]

ei sulla migreeniä voi olla joka päivä. eli mitään lääkettä ei oteta turhaan. jos syöt tauotta särkylääkettä voit saada juuri lääkepäänsäryn. ota vain tarpeeseen. ei hyvä vatsalle eikä ruuansulatuselimistölle, voi aiheuttaa myös turvotusta kuin muutkin nsaid-lääkket.